Презентація до уроку математики для 5 класу з теми « Порівняння натуральних чисел »

Про матеріал
Презентація до уроку математики для 5 класу з теми « Порівняння натуральних чисел ». Дана презентація буде корисна як молодим вчителям, так і досвідченим педагогам. Вона дає можливість повторити означення дії порівняння чисел і правил порівняння чисел, а також спосіб запису результату порівняння чисел за допомогою нерівності; доповнити знання учнів правилом порівняння чисел за допомогою координатного променя; відпрацювати навички порівняння натуральних чисел за допомогою правил і координатного променя.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Порівняння натуральних чисел 5 клас Мета: повторити означення дії порівняння чисел і правил порівняння чисел, а також спосіб запису результату порівняння чисел за допомогою нерівності; сформулювати правило порівняння чисел за допомогою координатного променя.

Номер слайду 2

Порівняти два різних числа — це означає встановити, яке з них більше, а яке — менше. Із двох натуральних чисел меншим є те, яке в натуральному ряду стоїть раніше, а більшим — те, яке в натуральному ряду стоїть пізніше. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, …, 98, 99, …, 105, 106, … Тому: 5 менше 14 , 98 менше 105, а 106 більше 15. Це записують за допомогою знаків < (менше), > (більше), тобто: 5 < 14; 98 < 105; 106 > 15 . Що означає порівняти два різних числа?

Номер слайду 3

Порівняйте: 0 і 12; 0 і 209; 25 і 0. Зробіть висновок: як порівняти нуль і будь-яке натуральне число? Висновок: число 0 менше від будь-якого натурального числа. Порівнювати можна одночасно й три числа. Наприклад, число 17 більше за 15, але менше від 20. Це записують так: 15 < 17 < 20. Такий запис називають подвійною нерівністю.

Номер слайду 4

Візуально встановити: яких яблук більше? Порівняємо числа: 1521 і 921. Звісно, що 1521 > 921. Скільки цифр має перше число? Скільки цифр має друге число?

Номер слайду 5

Порівняємо числа: 1213 і 987; 498 і 2410; 6659870 і 998608; ٭٭٭٭ 9 і ٭٭٭٭٭1. Висновок: із двох натуральних чисел, які мають різну кількість цифр, більшим є те, у якого цифр більше. ٭٭٭٭ 9 < ٭٭٭٭٭1. Чи можна візуально встановити: яке число більше, а яке менше? Який висновок можна зробити? 1213 > 987 498 < 2410 6659870 > 998608

Номер слайду 6

Порівняємо числа: 1521 і 1523. Звісно, що 1521 < 2623. Скільки цифр має перше число? Скільки цифр має друге число? Назвати цифри найвищих розрядів в обох числах. Порівняйте числа: 23 869 і 31 112; 654 384 і 597 699; 23 486 і 23 198; 3 498 598 і 3 479 869; 354 654 і 354 389; 654 896 345 і 654 896 305. Висновок: Із двох натуральних чисел з однаковою кількістю цифр більшим є те, у якого більша перша (при читанні зліва направо) з неоднакових цифр.

Номер слайду 7

О 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 А В Яка із точок А(7) ; В(11) знаходиться на координатному промені лівіше, а яка правіше? О Т К З’ясуйте, координата якої точки є більшою? Висновок: На координатному промені з двох натуральних чисел менше число розташоване лівіше від більшого. Яке з чисел 617 і 716 розташоване на координатному промені ліворуч? Яке з чисел 304 і 403 розташоване на координатному промені праворуч?

Номер слайду 8

№ 144 Запишіть нерівність: 7 менше від 12; 16 більше за 13; 92 більше за 43; 2516 менше від 3939; 5 більше за 4, але менше від 6; 40 більше за 30, але менше від 50

Номер слайду 9

Завдання для кмітливих 1) Склади всі можливі трицифрові числа із цифр 5, 6, 9 і запиши їх у порядку зростання. Відповідь: 569, 596, 659, 695, 956, 965. 2) Порівняйте вирази, не обчислюючи їх значення. Відповідь обгрунтуйте. 111 + 3127 + 777 і 33 + 3127 + 555 Відповідь: 111 + 3127 + 777 > 33 + 3127 + 555. 3) „Скільки овець у тебе, пастуше? “ „ У мене овець більше, ніж 20, але менше, ніж 30; якщо їх пустити в загон по 2, то залишиться одна лишня; якщо пустити по 4, то залишаться 3 лишніх; якщо пустити по 5, то залишиться 2 лишніх овечки .“ Відповідь: 27.

Номер слайду 10

Вивчити: п.6. Виконати: № 146, 148, 150; на повторення 164(1; 3).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Неміш Олена Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мельник Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Прохорчук Тетяна Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
14 березня 2019
Переглядів
14043
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку