Презентація до уроку математики "Множення звичайних дробів". Урок 2.

Про матеріал

Розвивати обчислювальні навички, математичну мову, вміння працювати в парі. групі, застосовувати знання при розв'язуванні задач. Виховувати увагу, культуру запису, спілкування.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку. Множення звичайних дробів. Математика 6 класr

Номер слайду 2

Мета уроку. Розвивати, вдосконалювати вміння та навички виконання множення звичайних дробів на підставі здобутих знань; у процесі розв’язання вправ закріпити обчислювальні навичкиrrrr

Номер слайду 3

«Продовжити числовий ряд, використовуючи виявлену закономірність...» style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 4

«МЕТЕОРЕТИЧНИЙ ДОЩ»назвати те, що змито дощем. ДОБУТКОМ ДВОХ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ Є ______, ЧИСЕЛЬНИК ЯКОГО ДОРІВНЮЄ ______ _____ ЦИХ ДРОБІВ, А ЗНАМЕННИК – _________ ЇХ ____________ . ЩОБ ПОМНОЖИТИ НАТУРАЛЬНЕ ЧИСЛО НА ЗВИЧАЙНИЙ ДРІБ, МОЖНА ЦЕ ЧИСЛО ______ НА ______ ДРОБУ, А ЗНАМЕННИК _____ _____ . ЩОБ ПОМНОЖИТИ МІШАНІ ЧИСЛА, ДОСИТЬ ЗАПИСАТИ ЦІ ЧИСЛА У ВИГЛЯДІ ____ style.font. Weight

Номер слайду 5

ВИПРАВИТИ ПОМИЛКУ!

Номер слайду 6

Розв'язати!№ 308 (усно)№ 309 (колективно)№ 311 (робота в парі)

Номер слайду 7

ПЕРЕВІР!

Номер слайду 8

Розв'язати!315 (на дошці з коментарем)№ 317 ( робота в групі)313 (колективно)

Номер слайду 9

ПЕРЕВІР!r

Номер слайду 10

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 11

Самостійна робота!

Номер слайду 12

Домашнє завдання. Повторити теоретичний матеріал (§14 підручника); №№ 310, 312, 316, 314, . Вис. рівень 342

Номер слайду 13

ПІДСУМОК УРОКУ! - Що ми сьогодні робили на уроці? - Як ми це робили? Чи досягли мети уроку? - Для чого нам потрібні ці знання?

Номер слайду 14

«Людина подібна дробу. Чисельник - це те, ким він є. Знаменник - те, що він про себе думає. Чим більше знаменник, тим менше дріб»(Л. Толстой ). Бажаю вам бути подібними неправильним дробам, у яких чисельник рівний знаменнику.rrrr

pptx
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
1865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку