Каліграфічна хвилинка – Відкривайте зошити: пишіть сьогоднішнє число, «Класна робота». А зараз каліграфічна хвилинка. Слухайте уважно завдання: використовуючи цифри «1», «5», «9», запишіть всі можливі трицифрові числа, але щоб цифри в числі не повторювались. Пишіть гарно, каліграфічно. Слідкуйте за своїми спинками, потрібно сидіти правильно.
Математичний диктант— Запишіть вирази та знайдіть їх значення. До числа 400 додайте різницю чисел 500 і 200. До суми чисел 140 і 200 додайте 360. Від числа 670 відніміть суму 150 і 50. До різниці чисел 600 і 120 додайте 230. Число 820 зменшіть на суму 500 і 120. Число 150 зменшіть на суму 90 і 60.
Розв'язування задачі за коротким записом. Лінійок – 320 Олівців - ?, на 245 більше, ніж лінійок. Гумок - ?, на 300 менше, ніж олівців. На фабриці, у першому цеху виготовили 320 лінійок, у другому – на 245олівців більше, ніж лінійок, а у третьому – на 300 гумок менше, ніж олівців. Скільки олівців виготовили у третьому цеху?
Аналізуємо задачу: – Про кого йде мова в задачі? (Про Оленку та її маму) – Чим вони займались? (Садили кущики полуниць) – Що відомо в задачі? (Відомо скільки кущиків було і скільки посадила мама) – Про що запитується у задачі? (Про те, скільки кущів залишилося посадити матері й Оленці) – Про що будемо дізнаватися спочатку? (Про те, скільки кущів посадила Оленка) – Як дізнатись скільки кущів посадила дівчинка? (Потрібно від кількості кущів, які посадила мама відняти 120) – Чи можемо дізнатись скільки кущів посадили мати й донька разом? Як? (До кількості кущиків, які посадила мама додаємо кущі, які посадила Оленка) – Чи можемо тепер дати відповідь на запитання задачі? (Так, потрібно від того, що було відняти кількість кущів, які посадили мама й дочка разом) План розв’язування задачі:1) Скільки кущиків посадила Оленка?2) Скільки кущиків посадили Оленка і мама разом?3) Скільки їм залишилося посадити?Розв’язок:1) 316 – 120 = 196 (к.)2) 316 + 196 = 512 (к.)3) 650 – 512 = 138 (к.)Відповідь: залишилося посадити 138 кущиків. Здійснюю колективну перевірку правильності виконання завдання.