Перезентацію можна використовувати на уроці вивчення нового матеріалу з теми "Плазуни.Загальні ознаки будови та життєдіяльності" у 7 класі. Дана презентація містить 24 слайда із завданнями та розкриттям головних аспектів та понять уроку.
Ряд Хвостаті Ряд Безхвості Ряд Безногі 1.Представники цього ряду мають короткі ноги і видовжене тіло. 2.Добре розвинені задні кінцівки, з допомогою яких вони гарно стрибають і плавають. 3.Кінцівки взагалі відсутні 4.Плавають як риби за допомогою хвоста. 5.Відсутній хвіст. 6.Належать зелені жаби. 7.Велетенська саламандра. 8.Ропуха. 9.Кільчаста черв 'яга. 11.Гребінчастий тритон. 12.Мають резонатори
Гра “Ключове слово” Тип розвитку, при якому молоді особини, які народжуються, схожі на дорослих, називається... (1 літера відповіді). Система органів, що здійснює газообмін між організмом і навколишнім середовищем, тобто надходження кисню і виведення вуглекислого газу називається..... (5 літера відповіді). Система органів, що забезпечує організм поживними речовинами для життєдіяльності, росту, розвитку називається.... ( 3 літера відповіді). Наука про тварин - (1 літера відповіді). Кровоносна система, по якій кров рухається лише по судинах називається... ( 6 літера відповіді). Частина організму тварин - (5 літера відповіді). Тварини за типом живлення - (11 літера відповіді).
Завдання уроку: Ви повинні знати: загальну характеристику класу Плазуни; характерні особливості будови та процесів життєдіяльності плазунів, які дали їм змогу повністю позбутися залежності від водного середовища; риси ускладнення організації плазунів порівняно із земноводними; особливості розвитку та розмноження плазунів. Ви повинні вміти: визначити характерні ознаки класу Плазуни; розпізнавати на наочних засобах особливості будови та процесів життєдіяльності плазунів.