Мета уроку:– формувати вміння застосовувати набуті знання і навички до розв’язування задач та вправ.– розвивати логічне мислення, кмітливість, інтерес до математики;– розширювати світогляд учнів; пропагувати здоровий спосіб життя.– виховувати почуття колективізму, відповідальне ставлення до навчання, самостійність!
ІІІ. Актуалізація опорних знань Усно дати відповіді на запитання: Чи правильно, що:а) будь-яке раціональне число є натуральним;б)будь-яке ціле число є раціональним;в) будь-яке раціональне число є цілим;г) будь-яке натуральне число є раціональним;д) будь-яке ціле число є натуральним;будь-яке натуральне число є цілим?
Фізкультхвилинка. Раз, два - всі присіли, (присісти)Потім вгору підлетіли (підстрибнути) Три, чотири - нахилились, (нахиляння тулуба вперед) Із струмочка гарно вмились (імітація умивання)П'ять, шість - всі веселіКрутимось на каруселі, (покрутитися)Сім, вісім - в поїзд сіли,Ніжками затупотіли (затупотіти)Дев'ять, десять - відпочилиІ за парти дружно сіли.