Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів про природу Південної Америки , про унікальність її природних об’єктів; Сформувати вміння використовувати джерела географічних знань для загальної характеристики унікальних природних об’єктів; Розвивати творчі здібності та підхід до інформації;
План дослідження: Визначити об’єкти що можуть бути визначені як унікальні складові природи Південної Америки; (скориставшись різними джерелами інформації)Вияснити у чому полягає їхня унікальність;Вибрати декілька природніх об’єктів, які найбільше вас зацікавили (особливо ті що оберігаються ЮНЕСКО); Знайдіть інформацію про обрані природні унікуми за заданим планом;Підібрати ілюстрації, відеоматеріали, географічні карти, які поглиблюють інформацію про заданий об’єкти(зробити електронну презентацію);Зробити висновки та узагальнити інформацію;
Список рекомендованих унікумів Південної Америки: {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вулкан КотопахіПустеля Атакама. Острів Гуано. Лагуна Колорада. Озеро Дьогтю. Озеро-лагуна Марокайбо. Солончак Салар-де-УюніГора Цукрова голова. Річка Амазонка. Гора Аконкагуа. Водоспад Анхель. Галапагоські острови. Каньйон Колка. Озеро Тітікака
Варіанти узагальнення дослідження Постер або інфографіка. Туристичний маршрут. Великий об’єм матеріалу подано в короткій і зрозумілій формі;Пизначений для поверхневого ознайомлення;Географічна форма подання інформації по дослідженню, великий об’єм складових, може бути виконаний в друкованій і електронній формі;Інтерактивна карта з додатками Сучасна форма подання інформації, функціональний матеріал дослідження;Неможливе виконання без Інтернету;Друкована форма (реферат, плакат, буклет)Найпростіша до виконання форма, легка і фактично зовсім не творча форма роботи, компіляція матеріалу з джерел, часто нецікава слухачеві.;