Зміни в сучасному суспільстві відбуваються прискореними темпами. Найбільш відповідальною в цих умовах є роль освіти. Провідне місце відводиться учителям нової формації: успішним, вмотивованим, компетентним, кваліфікованим. Вчителям, які виконують в освітньому процесі ролі наставника, консультанта, менеджера, модератора, коуча..
Сучасний вчитель , як особистість, характеризується такими якостями:12345- широкою освіченістю, загальною культурою, інтелігентністю, високорозвиненою моральною свідомістю, почуттям відповідальності за свою працю; -любов’ю до дітей, тактом, здатністю формувати всебічно розвинену , творчу особистість школяра;- глибокими знаннями та професійним мисленням -потребою в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; -потягом до самоосвіти.
Особливе місце в підготовці вчителя займають професійно - методичні знання та вміння, які визначають методичну майстерність вчителя іноземної мови. Ці знання та вміння забезпечать виконання основних професійно – методичних функцій вчителя іноземної мови : комунікативно – навчальну, виховну, конструктивно – плануючу, організаторську.
Методи роботи: Щоб наблизити навчальну ситуацію на уроці до сучасного життя і разом з цим зацікавити учнів до вивчення англійської мови, я у своїй практиці намагаюся впроваджувати інноваційні технології, але в жодному разі не перевантажую ними уроки. Для того, щоб реалізувати поставлені перед собою цілі, постійно перебуваю у пошуках методів виховання і розвитку дітей засобами свого предмета в процесі навчальної та позакласної діяльності. Щоб процес навчання справді був ефективнішим, організовую навчальний процес так, щоб учні були здатні використовувати англійську мову як під час спілкування в реальних життєвих ситуаціях, так і для набуття знань.
Часто використовую технології, що забезпечують комунікативну діяльність, тобто, інтерактивні технології: «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Мозковий штурм», «Навчаючись – учусь» в основі яких лежать принцип безпосередньої участі кожного учня, пропонуються проблеми для спільного вирішення, застосовуються рольові ігри.
Завжди дотримуюся такого гасла: «У щасливій школі - щасливі діти». На першому місці - діти, любов до них. Усе роблю для того, щоб учні, яких навчаю, стали особистостями неординарними, самостійними, творчими, фізично здоровими і духовно багатими, а я буду далі впроваджувати у свою роботу те, що творить креативну особистість, аби завжди залишатись сучасним вчителем. Гарний учитель може навчити інших навіть того, чого сам не вміє. ( Т. Котарбінський, польський філософ)