В умовах реформування освіти значна роль приділяється вихованню особистості, здатної самореалізуватись, самовизначитись, самоусвідомитись у реаліях сучасного життя. Стратегія освіти (як складова всеукраїнської) – це план колективної педагогічної діяльності, що забезпечує єдність самоорганізації і управління для формування єдиного освітнього простору, де дитина реалізує себе саму. Конкурентоспроможна особистість - це така особистість, яка здатна швидко й безболісно адаптуватися до постійних змін суспільних умов, науково-технічного прогресу й нових видів діяльності та форм спілкування за умови збереження позитивного внутрішнього психоенергетичного потенціалу й гармонії.
У «Рекомендаціях з освітньої політики» як стратегічний напрямок зазначено: «Сьогодні актуальності набуває поняття компетентностей, що пов’язано з багатьма чинниками, оскільки компетентності… є тими індикаторами, які дозволяють визначити готовність учня, випускника до життя, його подальшого розвитку й активної участі в житті суспільства». На думку сучасних педагогів, саме набуття цих життєво важливих компетентностей дає людині можливість орієнтуватись в сучасному суспільстві, формує здатність особистості швидко реагувати на запити часу. Ідея компетентністно - орієнтованої освіти – це одна з відповідей системи освіти на соціальне замовлення.
Іноземна мова відіграє у житті освіченої амбітної людини важливу роль. З її допомогою ми розширюємо кругозір, спілкуємося з мешканцями інших країн, долучаємося до чужої культури, йдемо по кар'єрних сходах і по-новому дивимося на навколишній світ. Серед іноземних мов, англійська мова стоїть на першому місці і вже давно вийшла на міжнародний рівень. Сьогодні всюди використовується англійська мова — начання, майбутня професія, бізнес, подорожі, наука, інтернет, фільми і т.д. Англійська об'єднує безлiч людей і допомагає отримувати знання iз великоï кiлькостi джерел інформації.
Компетентнісний підхід• підхід, що акцентує увагу на результаті освіти, причому результат розглядається як здатність людини діяти в різних проблемних ситуаціях;• підхід, за якого результати освіти визначаються значущими за межами системи освіти. Ключові компетентностіготовність робити усвідомлений і відповідальний вибір, готовність до самоосвіти, технологічна, інформаційна, соціальна (готовність до продуктивної соціальної взаємодії) та комунікативна компетентності.
Форми роботи, які використовую на уроках. Метод проектів. Навчальні ігри (рухливі та рольові: ігри з розвитку мовлення, фонетичного слуху, з використанням ігрових матеріалів)Інтерактивний методІнтерактивне навчання – це навчання, основане на діалогічному мовленні, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня. Мікрофон. АсоціаціїНезавершені речення. Мозаїка Блайднес Асоціативний кущ. Снігова куля. Робота в парах Робота в групах
Тиждень англійської мови-квест « WELCOME TO UKRAINE!»З 24.10.2016 по 28.10.2016 у Карпилівській ЗОШ І-ІІ ст. пройшов Тиждень англійської мови. Протягом тижня був проведений квест «WELCOME TO UKRAINE», який включав в себе різноманітні заходи, спрямовані на підвищення розвитку інтересу до вивчення англійської мови згідно концепції національно-патріотичного виховання. Ціль проведення тижня – формування комунікативної компетентності учнів.
Всеукраїнський тиждень англійської мови. Протягом тижня вчителем Сергійчук Л. О. було проведено: Ознайомлення з творчістю Шекспіра на уроках англ.мови (7-9 кл.)Перегляд фільму « Ромео і Джульєта » (7-9кл.)Конкурс читців сонетів (8кл.)Виготовлення стіннівки « Життя і творчість В. Шекспіра » (7кл.)Театралізований урок «All the world is a stage» (9кл.)Конкурс мультимедійних презентацій « Shakespeare in my life »