Мета:навчальна: ознайомити учнів з жанрами гумористичних творів, їхніми особливостями ; дати поняття про гумор та сатиру, уявлення про байку; ознайомити з історією її виникнення, особливостями побудови; розвивальна: формувати вміння виявляти й коментувати прихований зміст гумористичних творів, виокремлювати основну думку, пояснювати алегоричні образи; розвивати образне мислення, навички розгляду й коментування алегоричних творів;виховна: формувати уміння тактовно реагувати на іронію й гумор, виховувати самокритичний погляд. сприяти вихованню оптимістичного погляду на життя, почуття гумору. Тип уроку: засвоєння нових знань. Теорія літератури: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.
ГУМОРЕ́СКА – невеликий прозовий або віршований твір жартівливого змісту, що змальовує смішну пригоду чи рису в характері людини. Добродушний, лагідний сміх у Г. нерідко поєднується з елементами викривальної сатири.© Джерело: http://esu.com.ua/search_articles.php?id=24712 Прослухайте гумореску відомого українського гумориста Павла Глазового https://youtu.be/IIAAEj. JDp_U
У́смішка — різновид фейлетону та гуморески. Своєрідність жанру усмішки — в поєднанні побутових замальовок із частими авторськими відступами, в лаконізмі й дотепності. Найвідоміший український автор, який писав у цьому жанрі – Остап Вишня. Мисливські усмішки — збірка творів Остапа Вишні. Вважається вершиною розвитку жанру «усмішки». Прослухайте усмішку “Заєць” https://youtu.be/x. XPFo. Ias3 OM
Як створити timeline1. Ознайомся з текстом, на основі якого ти будеш створювати timeline2. Визнач форму timeline – це буде просто пряма чи у вигляді якоїсь фігури.3. Випиши з тексту важливі дати та події, які стосуються теми.4. Розташуй ці події на своєму макеті в хронологічній послідовності.5. За бажанням, додай фото або власні малюнки.