Завдання вчителя – не загубити жодної дитини, дати можливість кожному розкрити найкраще, закладене природою, школою. С.Логачевська Проблема, над якою працюю: “Інноваційні технології – основа особистісто зорієнтованого навчання ” Мета: “Створити комфортні умови навчання, при яких учень відчуватиме свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес”
Інноваційні технології – технології співпраці Заохочуйте бажання людей до оновлення Результат: створюється атмосфера взаємодії, співробітництва; кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність; вчитель і учні стають рівноправними суб’єктами навчання. Інтерактивна модель навчання постійна активна позитивна
Знання збираються по краплині, як вода в долині. Впровадження інтерактивних технологій 1-й клас “Мікрофон”, “Метод прес”, “Обличчям до обличчя” 2-й клас “Мозковий штурм”, “Асоціативний кущ”, “Один-удвох-усі разом” 3-й клас “Коло ідей”, “Криголам”, “Точка зору” 4-й клас “Займи позицію”, “Карусель”, “Пошук інформації”
Виявляти і реалізувати індивідуальні можливості Критично мислити Логічно мислити Робити “відкриття” Формувати власні ідеї та думки Зв’язне мовлення Розвивати світогляд Формувати характер Навчатися співробітництву Приймати альтернативні рішення Сутність та актуальність нового дає змогу: “Усі люди від природи, прагнуть до знань” Арістотель
Вправа “АКВАРІУМ” (Групова) Не кажи чому навчився, а чого пізнав Дає змогу дітям: - розвивати спілкування в малій групі; - вдосконалювати вміння дискутувати; - аргументувати свою думку. Озвучення ситуації Обговорення Спільне рішення Презентація Найбільше нам подобається Найбільше подобається Подобається Не зовсім подобається