Сплануйте навчальний процес. Розробіть правила. Обмежте кількість додатків і платформ. Оберіть те, що працюєСпівпрацюйте з різними вчителями, використовуйте наробки колег Спрощуйте: менше = більше. Конкретизуйте завдання. Всі завдання в одному сервісі!Не забувайте про зворотний зв’язок!Пам’ятайте: не всі діти використовують комп’ютер! Адаптуйте завдання під мобільні пристроїДопоможіть учням знайти матеріали по самоосвітіНе втрачайте оптимізму!Організація дистанційного навчання. Загальні рекомендації
Група у Вайбер для кожного класу. Учасники: учні класу (паралелі), класний керівник, вчителі-предметники, батьки (за бажанням)Вайбер можна використовувати для повідомлень, прямих трансляцій, спілкування, взаємодії, відповідей на питання, посилань на завдання, платформи, курси. Вчитель обирає час та дні «зустрічей», якщо потрібно допомогти, зорієнтувати. Головне призначення Viber – координація та синхронізація процесу навчанняузгодженняпланування
Поширені веб-ресурси для дистанційного навчання. Платформа Moodle (https://moodle.org/)Платформа Google Classroom (https://classroom.google. com) Zoom (zoom.us/download)Classtime (https://www.classtime.com/uk/)Class. Dojo (https://www.classdojo.com/uk-ua/signup/)Learning. Apps.org (Learning. Apps.org)Посилання на віртуальну дошку Padlet. Мій клас
Канал МОН України, на якому транслюватимуться відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн для 5-11 класів. Цікава наука– цікаве та корисне відео з географії, біології, хімії, основ здоров’я та інших предметів. Наука та Всесвіт– відео про дослідження Всесвіту, природи, людини. Канал «Ukraїner»– про Україну зсередини (культура, географія, історія). Відкриті відеоурокивід проєкту Ed. Era (англійська мова, математика, біологія, історія, українська мова та література). Відкриті урокивід онлайн-школи проєкту «На урок». FIZMAT Профіль– відеоуроки з математики та фізики. Експериментаніумвід Learning. Ua. Канал to. Be Ukrainian– «Переклади українською» (географія, біологія, хімія, історія, астрономія). Відеоурокиканалу «Osvita. Academy» (відео з біології, хімії, географії, математики). Пропонуємо огляд найцікавіших Youtube-каналів для підтримки дистанційного навчання.
Обмежити кількість платформ та узгодити їх з колегами. Вайбер краще використовувати для координації та синхронізації процесу навчання. Синхронне навчання (в реальному часі, за активною участю учнів) можна здійснювати через Зум, Вайбер. Робота з учнями в пасивному режимі може відбуватися за допомогою відеоуроків. Гугл клас підійде для організації та здійснення різних етапів як синхронного, так і асинхронного навчання. Якісне дистанційне навчання – це не лише вправи для самоопрацювання, а в першу чергу, якісний контент і зворотній зв'язок. Пропоную: