Опорні поняття: літосфера, літосферні плити, вулкани, землетрус, геологічний час, внутрішні сили Землі, зовнішні сили Землі, вивітрювання, рельєф, гори, рівнини. Мета: Систематизувати та скоригувати знання учнів з теми «Літосфера»; продовжувати розвивати навички роботи з картою, увагу, пам’ять, пізнавальний інтерес; формувати системність знань, логічне мислення, вміння розуміти причинно-наслідкові зв’язки; виховувати свідоме ставлення до навчання, комунікабельність, естетичне сприйняття природи, екологічну культуру
І. Організація початку урокуІІ. Підготовчий етап«Знаєш відповідь – піднімай руку!»Довгий язик – підказка супернику» Робота в групах, фронтально-індивідуальна з елементами гри. Дві групи, попередньо визначена кількість дітей. Старт роботи: узагальнити і повторити набуті знання з теми «Літосфера»
Кожен учень отримує картку обліку знань{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Станції, зміст роботи Картографічна Альпіністська Таємничі руйнівники Про що говорять аборигени Загадкові велетні Чарівні перетворення Експрес – тест Загальна кількість балів Оцінка Прізвище учня _______________________________________________________Клас _______________________________________________________
Станція «Чарівні перетворення»Використайте ілюстративну картку для виконання завдання «Вживання в досліджувальний об’єкт»Що ви можете про «себе» розповісти?Які ви? Який у вас «характер», настрій?Якої ви про себе думки? Чим ви пишаєтесь?Що ви відчуваєте під час уживання в досліджувальний об’єкт?Як склались ваші стосунки з людьми? Чим вони незадоволені?