Урок-екскурсія «Металургія – престиж, інновації та перспективи».
STEM – Екскурсія на ІНТЕРПАЙП СТАЛЬ
Для здобувачі старшого шкільного віку.
Розробка вчителя фізики , інформатики, астрономії та БЖД 2 категорії КЗО «СЗШ № 69» Одновалової Н.В.
Тема уроку: «Металургія – престиж, інновації та перспективи».
Навчальна - поповнення знань, розширення світогляду через взаємодію - спостереження з реальними об’эктами виробництва, процесами , явищами;Розвивальна – розвивати інтелект в учнів , вміння аналізувати , класифікувати, порівнювати ; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять, уміння бачити проблему; мотивувати їх на здобуття нових знань, умінь та пізнавальних навичок;формувати науковий світогляд , розуміння важливості свідомого і міцного володіння системою знань , вмінь та навичок, необхідних у повсякденному житті, майбутній трудовій діяльності,достатніх для вивчення інших дисциплін та продовження освіти; формується вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі; вчить висловлювати власну думку, що у перспективі буде сприяти зміні ціннісних пріоритетів та світоглядної позиції у бік науково-орієнтованої освіти. Виховна – виховувати інтерес до вивчення наук природничо-математичного циклу , інженерії та сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій; виховувати потяг до наукової творчості;виховувати загальнолюдські цінності: національну свідомість, повагу до національної культури, уявлення про предмет, як невд’ємну складову загальнолюдської культури; виховувати позитивні риси характеру: чесність, справедливість, наполегливість, силу волі, культуру думки і поведінки. Екскурсія запланована для здобувачі старшого шкільного віку. Мета уроку:
І. Організаційний етап.ІІ. Підготовка учнів до роботи на основному етапі. ІІІ. Підготовка учнів до роботи на основному етапі віртуальної екскурсії.ІV. Етап засвоєння візуального контенту. V. Етап перевірки розуміння. VI. Етап застосування та відтворення. Дебати за чи проти. Ринок можливостей , профорієнтація. VII. Етап узагальнення та систематизації. VIII. Етап контролю. IX. Етап повідомлення домашнього завдання - фото звіт. Х. Підбиття підсумків. Рефлексія. Основні етапи уроку:
виявлення інтересу до вивчення наук природничо-математичного циклу , інженерії та сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій; появу потягу до наукової творчості;виявлення бажання займатися проектно-дослідницькою діяльнстю;направлення зусиль учнів на науково-орєнтовану освіту;появи бажання займатися інженерією (саморобки з підручних матеріалів);Проявляти себе та знову і знову досягати ситуації успіху....!!!Очікувані результати: