Мета: формувати ключові; мистецькі предметні та міжпредметні компетентності, необхідні для художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті через особистісно зорієнтований, діяльнісний, ігровий, інтегрований підходи. Розвивати креативність та мистецькі здібності учнів через практичне освоєння основ художньої мови: різні техніки малювання, прийоми арт-терапії, ефективні способи художньо-творчого самовираження; реалізувати комунікацію маленьких здобувачів освіти через мистецтво, зокрема: через уміння презентувати себе і свої досягнення, критичне оцінювання їх, соціалізацію, емоційний стан тощо. Розвивати в учнів спостережливість, вміння порівнювати, бачити прекрасне у природі та мистецтві. Виховувати любов і бережливе ставлення до українського національного вбрання; звернути увагу дітей на неповторність його краси, викликати бажання зберегти його красу. Виховувати охайність під час роботи з фарбами та іншими матеріалами.
Вигнав дід Козу із хати,Та й пішла вона блукати. Довго лісом Кізка йшла,Там хатиноньку знайшла. В тій хатинці Зайчик жив. Довго плакав він, тужив,Бо Коза хатинку вкралаІ сіренького прогнала. Всі Козу ту виганяли,Від страховиська втікали,Та знайшовся там і Рак,На прізвисько Неборак. Він Козу ту ущипнув –Зайцю хатку повернув!
Правила роботи в групі.1. Один говорить – усі слухають.2. З кожної проблеми висловлюються всі члени групи.3. Висловлювати свої думки чітко, лаконічно.4. Цінний час.5. Слухай інших, говори для інших, працюй разом з іншими.6. Не бійся помилитися: не помиляється той, хто не працює.7. Не смійся з неправильної думки(тощо)8. З усіх питань радься з членами групи.
Загальні правила для учнів 1. Роботу розпочинай після дозволу вчителя.2. Інструмент використовуй за призначенням, не працюй несправним і тупим інструментом.3. Різальні інструменти повинні зберігатися лише в спеціально обладнаних папках у відведеному в класі місці.4. Під час робочого процесу не відволікайся на сторонні справи, не розмовляй, будь зосередженим.5. У процесі роботи дотримуйся порядку на робочому місці, а після роботи акуратно прибери його.