ПРОБЛЕМА ЕКРАННОГО ЧАСУ2 Діти занурюються в смартфони, планшети та ноутбуки з головою, а потім дратуються, коли їх відволікають. У звичайному світі їм «нудно» — вони звикли до постійної стимуляції. Діти втрачають здатність фокусуватися і уважно слухати, бо звикають, що все повинно бути швидко та неодмінно цікаво. З віртуальної реальності дитині дуже важко повернутися до справжньої. В результаті в них знижується уважність, розвивається звичка до миттєвого задоволення і т д. Діти проводять дуже багато часу перед екранами. Це віднімає у них час на ігри та читання.?1
ПРОБЛЕМА САМОСТІЙНИХ РІШЕНЬ5 Проблема в тому, що діти — це діти. Вони ще недостатньо дорослі, зрілі та розумні, щоб приймати такі рішення самостійно. Овочі потрібні дітям для здоров’я. Здоровий сон необхідний їм, щоб нормально висипатися і концентруватися на уроках. Якщо не тримати дитину за руку, її може збити машина. Часто можна почути від батьків: «Овочі вона не їсть, тому я їй і не пропоную»; «Якщо він буде лягати в той час, коли я кажу, то буде прокидатися дуже рано»; «Вона не любить тримати мене за руку на парковці». Таким чином, ми виховуємо людей, нездатних відчувати щастя. Даючи дітям все, що ті побажають, ми керуємося благими намірами. Хочемо, щоб дитина була щасливою, відчувала себе потрібною і посміхалася.?3
ПРОБЛЕМА ПОРЯТУНКУ6?4 Дитина загубила мобільний телефон? Навчіть її, що вона може відкладати кишенькові гроші, поки не накопичить на новий. Забула зробити домашнє завдання? Нехай сама спробує порозумітися з вчителем. Дайте дітям можливість проявити себе. Не кидайтеся «рятувати» їх в кожній ситуації. Це непросто!Жодному батьку (матері) не хочеться бачити, як дитина страждає, засмучується або злиться. Але вирішуючи за неї всі проблеми, ми не даємо їй навчитися самостійно.
ПРОБЛЕМА ПОРЯТУНКУ7?4 Звичайно, допомагати дітям треба. Але нехай вони також вчаться справлятися з наслідками помилок. Краще на своїй шкірі відчути наслідки дрібних помилок зараз (не зробив уроки — отримав погану оцінку), ніж у дорослому віці (не заплатив іпотеку — залишився без будинку).
ПРОБЛЕМА ВІДСУТНОСТІ ЖИВОГО СПІЛКУВАННЯ8 За даними досліджень, час, проведений в соцмережах, може викликати у дітей почуття заздрості та помилкове уявлення, ніби всі інші живуть цікавіше й успішніше.?5 Адже це найважливіші соціальні навички, від яких багато в чому залежить життєвий успіх! Соціальні навички плюс інтелект — запорука будь-якої високооплачуваної роботи. А за деякими даними, вміння спілкуватися навіть важливіше в побудові кар’єри, ніж інтелект!Сьогоднішні діти та підлітки занадто мало спілкуються наживо. Вони не ходять гуляти і одне до одного в гості. Вони не грають в спільні ігри. В результаті вони не вчаться розпізнавати емоції та надавати підтримку.
ПРОБЛЕМА ВИНАГОРОДИ9?6 Ще одна важлива проблема сучасності: діти за все чекають винагороди. Звичайно, немає нічого поганого в тому, щоб винагороджувати дитину, але НЕ ЗА ВСЕ ПІДРЯД. Це не тільки робить її розпещеною, але й привчає чекати зовнішньої винагороди замість внутрішнього почуття задоволення.«Що мені буде, якщо я буду вчитися на відмінно?»«Що ти мені купиш, якщо я буду тихо поводитися на уроках?»«А що мені дадуть за те, що я зроблю прибирання?»Проблема в тому, що хоча нам, можливо, простіше винагородити дитину, щоб вона не скаржилася, але її майбутній начальник або дружина не будуть грати в ці ігри. Ніхто не дасть їй премію за те, що вона вчасно виконала роботу. Ніхто не зробить їй знижку за те, що вона вчасно заплатила за квартиру.
10 Large image. Так, це важкі уроки, але краще нехай діти дізнаються від вас, що життя — НЕ ЗАВЖДИ цікаве і приємне. Дітей можна перевчити. Ми ж вчимо дітей ходити в туалет, чистити зуби вранці або терпляче сидіти на службі в церкві. Все це не вроджені навички, а набуті. Не впадайте у відчай: рішення є!Так що ж з цим робити?Точно так само можна змінити й інші їх звички, якщо робити це постійно і послідовно.