МО вчителів природничо-математичного циклу на тему "Компетентнісний та діяльнісний підхід у навчанні".
Презентація містить теоретичний матеріал та фрагмент уроку геометрії 7 клас.
Одна родина захотіла розбагатіти і почала продавати свої земельні ділянки, які мають форму трикутників. Продали 3 ділянки розміри яких:2м, 4м, 6м1м, 3м, 5м3м, 5м, 7м. Але люди, які купили перші дві ділянки, прийшли до цієї родини з претензіями, що таких ділянок не існує. Повідомлення
Одна родина захотіла розбагатіти і почала продавати свої земельні ділянки, які мають форму трикутників. Продали 3 ділянки розміри яких:2м, 4м, 6м1м, 3м, 5м3м, 5м, 7м. Але люди, які купили перші дві ділянки, прийшли до цієї родини з претензіями, що таких ділянок не існує. . Чому виникла така ситуація?6=2+45>1+3
Завдання 3 За допомогою транспортира виміряти кути трикутників поданих на рисунках. Дані занести до таблиці. Обчислити суму кутів кожного з трикутників. Порівняти отримані результати з результатами однокласників. Зробити висновок NАTPВКMFC{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}A =F = M =B =P =K =C =T =N =Сума кутів _____Сума кутів _____Сума кутів______
Завдання 3 За допомогою транспортира виміряти кути трикутників поданих на рисунках. Дані занести до таблиці. Обчислити суму кутів кожного з трикутників. Порівняти отримані результати з результатами однокласників. Зробити висновок NАTPВКMFC{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}A =F = M =B =P =K =C =T =N =Сума кутів _____Сума кутів _____Сума кутів______2 група
У програмі нарисувати довільний трикутник, виміряти градусну міру кутів та знайти їх суму. Замінити вид трикутника та знову визначити значення кутів та їх суму. Дані занести до таблиці. Порівняти отримані результати з результатами однокласників. Зробити висновок {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}A =F = B =P =C =T =Сума кутів ___________Сума кутів ________З допомогою вчителя3 група. Завдання 3
Працюємо із “Зеленим капелюхом”Скласти сенкан до теми. Творчість Формула написання сенкана. 1-й рядок – тема (іменник). 2-й рядок – опис (два прикметники). 3-й рядок – дія (три дієслова), пов’язана з темою.4-й рядок – ставлення (фраза - чотири слова), почуття з приводу обговореного. 5-й рядок – перефразування сутності (одне слово – синоніми, підсумок, узагальнення).