Мотивація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії та правознавства__________*___________Іноді я роблю так. Прагматичні роздуми вчительки історії та правознавства Вітвіцької Світлани Степанівни Черемошненська філія КЗ « Погребищенський ліцей №1» Погребищенської міської ради Вінницького району Вінницької області
Г. Сковорода про вміння користуватися можливостями, які випадають нам за життя: «Щасливий, хто мав змогу знайти щасне життя. Але ще щасливіший той, хто вміє ним користуватися». Чи знаєте ви свої цивільні права та обов’язки? Чи вмієте ви користуватися ними?Г. Сковорода про соціальну природу правопорушень: «О коли б ми в ганебних справах були такі ж соромливі і боязкі, як це часто буваємо ми боязкі і хибно соромливі у порядних учинках!». Які явища соціального буття можуть бути причинами правопорушень? __________*__________Іноді я роблю так
Забезпечення емоційної готовності до уроку З гарним настроєм хто прийшов – махніть рукою, Хто чує мене – кивніть головою, Хто бачить мене – прошу оком моргнути, Хто котів любить – прошу муркнути, Хто найвеселіший – усміхніться. Хто ввічливий – сусідові злегка вклоніться. Спіймай мій настрій Самоналаштування Привітання __________*__________Іноді я роблю так
Часто використовуйте візуальні матеріали. Обмежте кількість часу, який ви витрачаєте на монорозповідь. Створюйте більше практичних завдань. Відтворюйте музику, відповідні відео та інші слухові доповнення, коли це можливо. Проводьте руханки для учнів.__________*__________Іноді я роблю так. Вузлики на пам’ять