АРТ-педагогіка реалізує такі завдання: розвиток емоційно-вольової сфери та креативності; зняття внутрішньої тривожності, агресії, втоми і емоційної напруги ; формування позитивної «Я-концепції» на основі самопізнання та самоприйняття; забезпечення соціокультурної адаптації; гармонізацію особистісного розвитку в контексті тріади «природа – я – соціум».
Вплив ритму на організм Вченими доведений зв’язок сприйняття ритму та інтелекту. Ритми перекликаються з біоритмами серця і мозку та сприятливо впливають на їх роботу. Навчання ритмом гармонізує емоційно-вольову сферу дитини;розвиває інтелект, концентрацію уваги;сприяє збалансованій роботі лівої та правої півкуль;формує соціальну комунікативність;знімає втому, тривогу, дискомфорт;розвиває креативність, відчуття власної неповторності.
Сьогодні в педагогічному процесі важливі підходи, за допомогою яких можна якомога більше допомогти кожній дитині розкритися, підвищити свою самооцінку, дати їй можливість самовираження. Все це сприяє розвитку емоційного інтелекту ще в дитинстві та є запорукою якісної соціалізації у житті.
Література. Вознесенська О. Л. Арт-терапія в роботі практичного психолога: Використання арт-технології в рсвіті/ О. Л. Вознесенська, Л. Мова. – К.: Шк.світ, 2007 – 120 с. Деркач О. О. Арт-педагогіка як інноваційна технологія особистісно- орієнтованого навчання та виховання / М-во освіти і науки України Нац. пед.ун-т ім. М. П. Драгоманова . – К.: Вид-во НПУ ім М. П. Драгоманова, 2009. Леонтьєва О. Карл Орф: монографія/ О. Леонтьєва – М.: Музика, 1984 .- 334 Пустовіт Г. П. Позашкільна освіта і виховання: підруч./ Г. П. Пустовіт .- К.: Педагогічна думка, 2013. – 272 с. Сорока О. В. Арт-терапія як фактор збагачення творчості вчителя початкової школи /О. В. Сорока// Вісник Житомирського державного університету. Педагогічні науки. – Вип. 64.- С. 145 -151