Презентація на тему: "Особливості обслуговування на суднах різних типів"

Про матеріал
Презентація на тему: "Особливості обслуговування на суднах різних типів" використовується під час уроків теоретичного навчання з предмету "Організація обслуговування в барах та ресторанах" для ознайомлення здобувачів освіти з різними типами суден та особливостями обслуговування на них під час плавання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості обслуговування на суднах різних типів

Номер слайду 2

Судно - це морське транспортне спорудження, що складається з комплексу механізмів і пристроїв що забезпечують експлуатаційні і морехідні якості судна, здатних до автономності і що має необмежений чи обмежений (у залежності від класу судна) район плавання призначене для перевезення вантажів чи виконання інших робіт зв'язаних з людською діяльністю.

Номер слайду 3

Мореплавні якості судна визначають його здатність здійснювати безпечне плавання в будь-яких погодних умовах. Мореплавні якості судна виражені в його здатності зберігати рівновагу, плавати при заданому навантаженні, розвивати певну швидкість, плавати під дією хвиль і інших природних сил, залишатися на плаву, а також змінювати і зберігати курс, в міру необхідності.

Номер слайду 4

Досягнення хороших мореплавних якостей закладається при конструюванні судна. Різні мореплавні якості можуть знаходиться в протиріччі один з одним, у зв'язку з чим досвід і знання конструктора можуть мати вирішальне значенні при забезпеченні морехідності судна. Мореплавні якості судна визначаються співвідношенням умов плавання з розміром, вагою і іншими параметрами корабля.

Номер слайду 5

Бортпровідник — це людина, яка стежить за комфортом і безпекою пасажирів морського транспорту.

Номер слайду 6

Що робить бортпровідник. Основне завдання будь-якого бортпровідника — стежити за безпекою на борту великого транспортного засобу. Тому саме стюарти і стюардеси розповідають пасажирам про техніку безпеки, показують, де знаходяться аварійні виходи, стежать, щоб на борту було достатньо рятувальних засобів (жилетів, кисневих масок, надувних трапів, човнів та іншого), щоб всі пасажири були пристебнуті й не створювали небезпечні для себе та інших ситуації. Якщо у когось на борту виникли проблеми зі здоров’ям, бортпровідники зобов’язані надати цій людині першу медичну допомогу. Друга складова роботи бортпровідника — комфорт клієнта. Бортпровідники зустрічають пасажирів, допомагають їм розміститися на початку плавання, а після закінчення подорожі стежать, щоб всі безпечно і комфортно покинули салон. Під час рейсу стюарти і стюардеси пригощають пасажирів та екіпаж їжею і напоями (всі обов’язки по кухні — від замовлення продуктів до сервірування страв — теж часто виконують бортпровідники), стежать за температурою і вологістю в салоні, залагоджують конфліктні ситуації. При цьому бортпровідники зобов’язані завжди мати гарний вигляд, бути привітними й зберігати спокій, адже вони — обличчя компанії-перевізника.

Номер слайду 7

Які навички потрібні бортпровідниковіПрофільна освіта. Гарне здоров’я (майбутні бортпровідники проходять медкомісію перед навчанням, а ті, що вже працюють, — 2 рази на рік). Знання іноземних мов (англійська — велика перевага). Стресостійкість, самоорганізованість. Комунікабельність. Також для бортпровідників повинна бути відсутність шрамів, татуювань, пірсингу на обличчі й ділянках тіла, які не прикриває форма.

Номер слайду 8

Багато подорожей. Досить висока оплата праці. Тривала відпустка (у бортпровідників вона може становити до 70 днів). Романтична, престижна професія. Великі навантаження на організм — робота на ногах. Непередбачуваний графік роботи. Багато стресу, адже відповідальність висока, а пасажири бувають дуже конфліктні. Переваги в роботі бортпровідника. Недоліки в роботі бортпровідника

pptx
Додано
23 січня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку