Система охолодження. Система охолодження двигуна внутрішнього згоряння - це сукупність пристроїв, що забезпечують підведення охолоджуючої середовища до нагрітих деталей двигуна і відведення від них в атмосферу зайвої теплоти, яка повинна забезпечувати найбільший ступінь охолодження і можливість підтримки в необхідних межах теплового стану двигуна при різних режимах і умовах роботи.
Радіатор. Радіатор охолодження є основним елементом системи охолодження двигуна. Робота радіатора охолодження – це активна передача тепла в атмосферу від розігрітій охолоджуючої рідини. Цей процес важливий для ефективної роботи двигуна, тому що охолоджуюча рідина, перш ніж віддати тепло в радіаторі, це тепло забирає від розігрітих вузлів і деталей двигуна
Призначення Системи охолодження. Система охолодження призначається для підтримання оптимального режиму двигуна. Двигун працює нормально тільки при постійному тепловому режимі. Якщо головка циліндрів, циліндри, поршні та інші деталі стикаються з гарячими газами перегріваються то підвищується їх знос і вигорання мастильного матеріалу.
Техніка Безпеки та охорона праціНа робітнику повинен бути спеціальний одяг(кепка, рукавички, комбінезон ,куртка)На робочих місцях мають бути аптечки з йодом, марлею та 10 %-м розчинами соди й нашатирного спирту. Питну воду слід зберігати у шафі в закритій місткості. У робочих приміщеннях забороняється палити, а також зберігати продукти харчування. Після закінчення кожної зміни треба робити вологе прибирання підлог, столів, верстаків та інструментів. У приміщеннях для ТО й ремонту автомобілів забороняється залишати порожню тару з паливом та мастильними матеріалами. Розлите паливо або оливу слід негайно прибрати, використовуючи пісок чи тирсу. Після завершення роботи всі використані ганчірки слід скласти у спеціальну тару.