ПРЕЗЕНТАЦІЯ НА ТЕМУ: "Тема 10.Уміння вчитися.Умови успішного навчання ."

Про матеріал
ПРЕЗЕНТАЦІЯ НА ТЕМУ: "Тема 10.Уміння вчитися.Умови успішного навчання" висвітлює поняття:умови успішного навчання,уміти вчитися,як навчати самого себе.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема 10. Уміння вчитися. Умови успішного навчання

Номер слайду 2

Скажіть мені, і я забуду, покажіть мені, і я запам’ятаю, залучіть мене, і я зрозумію»(Конфуцій 450 р. до н.е.)

Номер слайду 3

Інтелект - це здатність людини думати, мислити, тобто її розум, здатність до пізнання.

Номер слайду 4

Вільям Шекспір. Альберт Ейнштейн. Володимир Вернадський. Вільям Шекспір використовував свій інтелект для написання геніальних п’єс, Альберт Ейнштейн - для створення теорії відносності, Володимир Вернадський - для розробки вчення про біосферу

Номер слайду 5

Сприйняття - це психічний процес, спрямований на відображення в нашій свідомості предметів навколишнього світу.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Увага- це форма психічної діяльності людини, яка полягає в її спрямованості і зосередженості на певних предметах і явищах.

Номер слайду 10

ВИДИ УВАГИ

Номер слайду 11

Пам'ять - психічний процес, який полягає в закріпленні, збереженні та наступному відтворенні минулого досвіду, дає можливість його повторного застосування в життєдіяльності людини.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Процеси пам'яті Запам'ятовування. Збереження. Забування. Відтворення. Закріплення у свідомості людини отриманої інформації, яка є необхідною умовою збагачення досвіду людини новими знаннями і формами поведінки. Запам'ятовування буває мимовільним і довільним. Способи довільного запам'ятовування - механічний і смисловий. Поява у свідомості раніше сприйнятих думок, образів. Форми відтворення: впізнавання, згадування, пригадування. Види відтворення: мимовільне в довільне. Процес гальмування, ліквідації, стирання слідів нервового збудження і відповідних нервових зв'язків, що впродовж тривалого часу не підкріплювалися. Основний шлях боротьби із забуванням – повторення. Утримання в пам'яті одержаних знань на протязівідносно тривалого періоду часу. Фізіологічна основа – збереження слідів нервового збудженняі відповідних нервових зв'язків.

Номер слайду 14

Здібності - індивідуально стійкі психічні властивості людини, що визначають її успіхи в різних видах діяльності або це здатність людини робити щось дуже успішно.

Номер слайду 15

Рівні здібностей. Обдарованість. Талант. Геніальність. Творчість. Сукупність декількох здібностей, яка обумовлює успішну діяльність людини в певній галузі. Дяльність людини, спрямована на створення якісно нових, невідомих раніше духовних або матеріальних цінностей( нові твори мистецтва, наукові відкриття, інновації тощо). Необхідними компонентами творчості є фантазія,уява, психічний зміст. Вищий ступінь розвитку таланту, який дозволяє зробити щось принципово нове в тій чи іншій сфері діяльності. Сукупність здібностей, яка дозволяє досягати вищого рівня творчості.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Умови успішного навчання. Уміти вчитися - значить уміти ставити перед собою цілі, шукати шляхи їх досягнення, контролювати свої дії, щоразу звертаючи увагу на їхні наслідки, контролювати правильність виконання дій. Треба вміти давати оцінку отриманим результатам, робити висновок щодо того досягнута мета чи ні. Якщо ні, то треба дати відповіді на запитання «чому?», «що завадило її досягнути?».

Номер слайду 18

Якщо йдеться про виконання домашнього завдання, то вміння вчитися означає, Що ви вмієте спланувати свій режим дня і не забуваєте вчасно сідати за уроки. У вас у щоденнику записані домашні завдання. Ви поставили перед собою мету їх виконати. Готові докласти для цього зусилля.

Номер слайду 19

Як навчати самого себе1. Поставити мету.2. Визначити проміжні цілі для досягнення мети.3. Знайти методи і способи досягнення цілей. Виконати необхідні дії.4. Контролювати правильність виконання дій. Якщо вони є неправильними - виправляти помилки, шукати інші шляхи досягнення цілей.5. Дати оцінку отриманим результатам. Зробити висновок, чи досягнута мета.

Номер слайду 20

Ще один з основних засобів забезпечення нормального навчання - це раціональне харчування. У раціоні підлітків має бути молоко, м’ясо, вершкове масло, рослинна олія, хліб житній і пшеничний, риба, яйця, сир, кисломолочні продукти, овочі, горіхи.

Номер слайду 21

Домашнє завдання 1. Опрацювати § 15. Умови успішного навчання. § 16 Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей.2. Виконати тести 7- А Код доступу 4865632 відкривши посиланняjoin.naurok.ua

Номер слайду 22

Домашнє завдання 1. Опрацювати § 15. Умови успішного навчання. § 16 Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей2. Виконати тести 7- Б Код доступу 4186834відкривши посиланняjoin.naurok.ua

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Переверзева Інна Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Качерова Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
24 січня 2021
Переглядів
5449
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку