Концепція Національної програми інформатизації навчального процесу, заснована на органічному поєднанні традиційних і новітніх засобів навчання, передбачає поетапне, поступове впровадження у навчальний процес ІКТ, раціональне поєднання традиційних методів та засобів навчання, з сучасними інформаційними технологіями, що зрештою веде до поліпшення результатів навчання.3
Що ж таке ІКТ ?4Інформаці́йні техноло́гії, ІТ, інформаційно-комунікаційні технології — сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, опрацювання, зберігання, розповсюдження, показу і використання інформації в інтересах її користувачів.
Використання мультимедійних технологій у спеціальній школі:підвищує ефективність засвоєння матеріалу, інтенсифікує процес навчання, стимулює інтерес учнів як до знань, так і до процесу їх отримання. дає можливість відтворити за короткий час значний за обсягом матеріал; викликати в учнів нові образи; поглибити здобуті знання.6
ДОБАВИТЬ НИЖНИЙ КОЛОНТИТУЛ7підготувати персональний комп’ютер до роботи; прочитати перелік програм; запустити необхідну програму на виконання;вміти зберегти інформацію, скористатись принтером. Підготовка до використання ІКТ передбачає оволодіння вчителем певними уміннями та навичками:
28 Дистанційні технології навчання Microsoft Teams. Під час дистанційного навчання використовуються :– дистанційні курси;– веб - сторінки й сайти;– електронна пошта;– форуми й блоги;– чат і ІCQ;( програма миттєвого обміну повідомленнями).– теле - і відеоконференції;– віртуальні класні кімнати;Zoom Video Communications. Skype. Whats. App. Viber. Google Classroom
29 Переваги використання ІКТ Індивідуалізація навчання; Інтенсифікація самостійної роботи учнів; Зростання обсягу виконаних на урок завдань; Розширення інформаційних потоків при використанні Internet; Підвищення мотивації та пізнавальної активності; Інтегрування звичайного уроку з комп'ютером дозволяє вчителю перекласти частину своєї роботи на ПК, роблячи при цьому процес навчання більш цікавим, різноманітним, інтенсивним; Допомагає вчителям краще оцінити здібності і знання дитини; Дозволяє вчителю за короткий час отримувати об'єктивну картину рівня засвоєння матеріалу
30Існуючі недоліки та проблеми застосування ІКТВідсутність комп'ютера вдома ;Відсутність комп’ютера на робочому місці;У вчителів недостатньо часу для підготовки до уроку, на якому використовуються комп'ютери; Недостатня комп'ютерна грамотність вчителя; У робочому графіку вчителів не відведено час для дослідження можливостей Інтернету