Запропонований матеріал стане в нагоді вчителям-філологам, які працюють в 6 класі. Презентацію можна використовувати при дистанційному або змішаному навчанні. Тема відповідає чинній програмі з української мови. Презентація яскрава, обов'язково сподобається дітям.
Пів/Поділля, пів/захист, пів/огірка, пів/городу, пів/ оберт, пів/аркуш, пів/аркуша, пів/Нью-Йорка, пів/місяць, пів/обличчя, пів/куля. Окремо Разом Запишіть послідовно слова у дві колонки залежно від написання: 1) окремо; 2) разом. КЛЮЧ. У кожному іменнику першої колонки підкресліть першу букву. Якщо ви правильно виконали завдання, то з підкреслених букв прочитаєте закінчення прислів’я «Без голови рукам і ногам...».
Чекали пів/року, почув напів/правду, відрізали пів/ апельсина, купили напів/фабрикати, відремонтували пів/ будинку, поїхали на пів/острів, перепливли пів/Дніпра, перше пів/річчя, насипали в полу/мисок. Індивідуальна робота Спишіть, знімаючи риски. Підкресліть та обґрунтуйте орфограму «Написання слів з пів, напів-, полу- разом та окремо». Складіть два речення з поданими словосполученнями (на вибір).
Варіант А. Знайдіть в електронних джерелах інформацію про Івана Піддубного та зображення богатиря в образі напівробота (кіборга). Підготуйте усну розповідь (до 1 хвилини) на основі цієї інформації. Поміркуйте, чому художник-фантаст зобразив богатиря в такому образі. Варіант Б. Знайдіть в електронних джерелах інформацію про дуби-велетні на території України. Підготуйте усну розповідь (до 1 хвилини) на основі цієї інформації. Поміркуйте, для чого потрібно оберігати лісові насадження. Пояснення домашнього завдання Виконайте завдання одного з варіантів