ЗМІ, тобто засоби масової інформації, — це ресурси, які передають інформацію. Проте в наш час отримувати новини чи знання ми можемо з різних джерел. Кожен сам обирає, що і де читати, слухати чи дивитись. Щодня кількість інформації значно перевищує ту, яку ми можемо сприйняти. До того ж не вся вона є правдивою, актуальною і потрібною нам. Вигадані новини називають фейковими. Їх можуть поширювати, щоб рекламувати когось або щось, маніпулювати свідомістю, дезінформувати, залякувати людей і сіяти паніку
Засоби масової інформації - це систематичне розповсюдження інформації через телебачення, пресу, радіо, Інтернет, метою якого є утвердження духовних цінностей даного суспільства та чинення ідеологічного, політичного, економічного та організаційного впливу на погляди, думки й поведінку людей.
Основні види ЗМІАдепти нової соціологічної теорії "інформативного суспільства" прямо пов'язують людину з використанням розвинених технічних засобів інформації - преси (засобів поширення інформації за допомогою друкованого відтворення тексту й зображення), радіо (передачі звукової інформації за допомогою електромагнітних хвиль), телебачення (передачі звукової та відеоінформації також за допомогою електромагнітних хвиль) та персонального комп'ютера з підключенням до Інтернету. Для радіо й телебачення обов'язкове використання відповідного приймача, а для користування Інтернетом чи занурювання у віртуальний світ гри необхідний комп'ютер.
Преса та друк. До друкованих видань відносяться газети, щотижневики, журнали, альманахи, книги, які займають особливе місце в системі ЗМІ. Це продукція, що вийшла з-під друкованого верстата, несе інформацію у вигляді надрукованого літерного тексту, фотографій, малюнків, плакатів, схем, графіків та інших зображувально-графічних форм, які сприймаються читачем-глядачем без допомоги яких-небудь додаткових засобів (тоді як для одержання радіо чи телевізійної інформації потрібні телевізор, радіоприймач, магнітофон і т.і.). Це сприяє появі ряду важливих рис взаємин між пресою та аудиторією.
Преса та друк. У друкованих ЗМІ є й свої недоліки, через що вони програють іншим засобам інформації. Якщо телебачення, а особливо радіо здатні передавати інформацію практично безупинно й найвищою мірою оперативно, то преса самою технологією приречена на випуски номерів та книг. У цей час, частота випуску друкованої періодики коливається від щоденного (газета) до щорічного (альманах). Звичайно, можна робити випуски газет, особливо з екстреною інформацією, і кілька разів на добу (так часто траплялося в умовах нерозвиненості інших засобів комунікацій), але це пов'язане із труднощами друку й доставки, і тому з появою радіо й телебачення така практика майже припинилася.
Цікаві факти про Антарктиду. Антарктида (в перекладі з грецької – “протилежність Арктиці”) – континент, розташований на самому півдні Землі, центр Антарктиди приблизно збігається з південним географічним полюсом. Площа континенту становить близько 15 млн км (з них 1,6 млн км. складають шельфові льодовики). Висота крижаного панцира, який покриває Антарктиду, досягає 2040 метрів, це в 2,8 рази більше середньої висоти поверхні всіх інших материків. Антарктида – п’ятий найбільший і другий найменший континент на планеті, він розташований у Південній півкулі. Клімат там настільки холодний, що якщо кинути на лід шматок твердої сталі, він розіб’ється вщент. Це одна з головних причин того, чому це місце непридатне для житла.
Це єдине місце на Землі, де можна знайти Імператорських пінгвінів. Це високі і великі із всіх видів пінгвінів. Також імператорські пінгвіни є єдиним видом, який розмножується під час антарктичної зими, тоді як пінгвін Аделі порівняно з іншими видами розмножується в самій південній частині материка. З 17 видів пінгвінів, 6 різновидів знаходяться в Антарктиді. Самим «літнім» місяцем в Антарктиді є грудень. Саме в цей час відбувається зміна вчених на дослідних станціях. Згідно з конвенцією про Антарктику, Антарктида не належить жодній державі.