Презентація розроблена на основі теми програми у 8 класі. Вона грунтується на основі підручника Н.М.Поліщук "Основи здоров'я" (параграф 19 (С.112 - 118). Використано 2 авторські інтерактивні гри на платформі LearningApps.org Запланована робота в групах та інформаційна складова з відеофрагмента каналу ютуб.
І ЕТАП УРОКУ Як називаються інфекційні хвороби, що передаються статевим шляхом? 2. Які збудники (інфекції) інфекційних захворювань, що передаються статевим шляхом? 3. Шляхи передачі інфекції…. 4. Які ознаки інфекційних захворювань, що передаються статевим шляхом? 5. Як можна виявити інфекційні захворювання, що передаються статевим шляхом? 6. Наслідки захворювань, що передаються статевим шляхом.
АНАЛІЗ КРОВІ ХРОНІЧНІ ЗАХВОРЮВАННЯ ДОТРИМАННЯ ПРАВИЛ ГІГІЄНИ ОЗНАКИ: ПОЧЕРВОНІННЯ, СВЕРБІЖ ЗОВНІШНІХ ТА ВНУТРІШНІХ СТАТЕВИХ ОРГАНІВ БЕЗПЛІДДЯ ВИКОРИСТАННЯ СТЕРИЛЬНИХ ШПРИЦІВ БІЛЬ, РІЗЬ ЗАПАЛЕННЯ ПЕРЕЛИВАННІ ПЕРЕВІРЕНОЇ КРОВІ ЧИ ЇЇ СКЛАДНИКІВ ПІДВИЩЕНА ТЕМПЕРАТУРА ДОТРИМАННЯ ПРАВИЛ СТАТЕВОГО ЖИТТЯ ГНІЙНІ ВИДІЛЕННЯ НЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ, ПРЕДМЕТІВ ПОБУТУ ХВОРОЇ ЛЮДИНИ СПОСОБИ ВИЯВЛЕННЯ ІПСШ НАСЛІДКИ ЗАХВОРЮВАНЬ ПРОФІЛАКТИЧНІ ЗАХОДИ ІІ ЕТАП УРОКУ. ЗАПОВНИ ТАБЛИЦЮ СПІЛЬНО З СУСІДОМ ПО ПАРТІ: ТРИВАЛІСТЬ ВИКОНАННЯ: ДО 5 ХВ.
ІІІ ЕТАП. ЩО Я ЗНАЮ ПРО ВІЛ-СНІД? 1. ЯК РОЗШИФРОВУЄТЬСЯ ВІЛ? 2. ЯК РОЗШИФРОВУЄТЬСЯ СНІД? 3. ЧЕРЕЗ ЩО ПЕРЕДАЄТЬСЯ ВІЛ? 4. ЧЕРЕЗ ЩО НЕ ПЕРЕДАЄТЬСЯ ВІЛ? 5. ЯК ЗАХИСТИТИСЯ ВІД ВІЛ? СТАДІЇ РОЗВИТУ ВІЛ В ОРГАНІЗМІ ПОТРАПЛЯННЯ В ОРГАНІЗМ ТА ІНКУБАЦІЙНИЙ ПЕРІОД ВІД 2-3 ТИЖНІВ І ДО 3-8 МІСЯЦІВ ПЕРІОД “ВІКНА” . ДО МОМЕНТУ ВИЯВЛЕННЯ ВІЛ-ІНФЕКЦІЇ ВІЛ ОСЛАБЛЮЄ ТА ЗНИЩУЄ ІМУННУ СИСТЕМУ
№ ОЗНАКА 1 МОЖУТЬ БУТИ АБО БАКТЕРІАЛЬНІ, АБО ВІРУСНІ 2 УРАЖАЮТЬ ЗДЕБІЛЬШОГО СЕЧОСТАТЕВУ СИСТЕМУ 3 МОЖУТЬ СПРИЧИНИТИ ДО ХРОНІЧНОГО ЗАХВОРЮВАННЯ 4 МОЖУТЬ СПРИЧИНИТИ БЕЗПЛІДДЯ У ЖІНОК 5 МОЖУТЬ СПРИЧИНИТИ ВИСИПАННЯ НА РІЗНИХ ЧАСТИНАХ ТІЛА 6 МАЮТЬ ВІДНОСНО НЕТРИВАЛИЙ ІНКУБАЦІЙНИЙ ПЕРІОД 7 ВІД НЬОГО ЛЮДИНА НЕ ПОМИРАЄ 8 ТРИВАЛЕ ЗБІЛЬШЕННЯ ЛІМФОВУЗЛІВ 9 РІЗКА ВТРАТА МАСИ ТІЛА 10 СПРИЯЄ РОЗВИТКОВІ ІНШИХ БАКТЕРІАЛЬНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ 11 МОЖЛИВЕ ТРИВАЛЕ БЕЗСОННЯ ТА ПРОНОС 12 ЗНИЩУЄ ІМУННУ СИСТЕМУ OЗНАКИ ІПСШ ЧИ ВІЛ/СНІДу ? ІПСШ/ВІЛ (СНІД) ІПСШ ІПСШ ІПСШ ІПСШ ІПСШ ІПСШ ВІЛ ВІЛ ВІЛ ВІЛ ВІЛ ВІЛ
№ ОЗНАКА 1 ТРИВАЛЕ ЛІКУВАННЯ 2 ДОТРИМАННЯ ДЕЯКИХ ПРАВИЛ (ОБМЕЖЕНЬ) ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 3 ВИТРАЧАННЯ ЗНАЧНИХ КОШТІВ ДЛЯ ПРИДБАННЯ ЛІКІВ 4 ПРОБЛЕМА ЗДОРОВОЇ ДИТИНИ (ПРОДОВЖЕННЯ РОДУ) 5 ПРОЯВИ ДИСКРИМІНАЦІЇ ТА СТИГМАТИЗАЦІЇ 6 КОШТИ НА РОЗРОБКУ НОВИХ ЛІКІВ ДЛЯ ВІЛ 7 ЛЮДИ ОБМЕЖЕНІ У РЕАЛІЗАЦІЇ СВОЇХ ПРАВ 8 МОЖЛИВІСТЬ ДИСКРИМІНУВАННЯ ЛЮДЕЙ З ВІЛ-СНІДОМ 9 ЗБІЛЬШЕННЯ КІЛЬКОСТІ ЛЕТАЛЬНИХ ВИПАДКІВ 10 ЗМЕНШЕННЯ ПРИРОСТУ ЕКОНОМІКИ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА ТА ПРОБЛЕМИ ЛЮДИНИ … СВІТ/ ЛЮДИНА ЛЮДИНА ЛЮДИНА ЛЮДИНА ЛЮДИНА ЛЮДИНА СВІТ СВІТ СВІТ СВІТ СВІТ
Де здати аналіз на ВІЛ в Тернополі ? Тернопільський обласний центр профілактики та боротьби з ВІЛ/СНІДом. Адреса: м. Тернопіль, вул. Купчинського, 8. Будні – з 9:00 до 16:00. Обстежитися на ВІЛ-СНІД можна в усіх лікуально-профілактичних закладах області анонімно і безкоштовно. Посилання на джерело: https://te.20minut.ua/Podii/u-ternopoli-budut-diyati-mobilni-laboratoriyi-dlya-perevirki-na-vil-sn-10746717.html Яких правил необхідно дотримуватися під час здачі крові на аналіз (С. 116). Чому їх слід дотримуватися
4. КОРИСТУВАТИСЯ СПІЛЬНИМИ ЛЕЗАМИ ДЛЯ ГОЛІННЯ 3.ЛІКУВАТИ ЗУБИ В СТОМАТОЛОГА 1. ОБІДАТИ В ОДНІЙ ЇДАЛЬНІ 11.КОРИСТУВАТИСЯ СПІЛЬНИМИ ГОЛКАМИ ДЛЯ ІН’ЄКЦІЙ 9. ПЕРЕВ’ЯЗУВАТИ РАНУ БЕЗ ЛАТЕКСНИХ РУКАВИЧОК 2. КОРИСТУВАТИСЯ ДУШОВОЮ КАБІНОЮ, ВАННОЮ 12. КОРИСТУВАТИСЯ СПІЛЬНИМИ ІНСТРУМЕНТАМИ ДЛЯ ТАТУЮВАННЯ ТА ПІРСІНГУ 15. ПРОКОЛЮВАТИ ВУХА СТЕРИЛЬНИМИ (НЕ СПІЛЬНИМИ ) ГОЛКАМИ 5. ВСТУПАТИ В ЗАХИЩЕНІ (З ПРЕЗЕРВАТИВОМ) СТАТЕВІ СТОСУНКИ 13. ВСТУПАТИ У НЕЗАХИЩЕНІ СТАТЕВІ СТОСУНКИ 6. ОБІЙМАТИСЯ, ЦІЛУВАТИСЯ 16. ПРОКОЛЮВАТИ ВУХА НЕСТЕРИЛЬНИМИ ГОЛКАМИ 7. ВІДВІДУВАТИ ЛАЗНЮ 8. КОРИСТУВАТИСЯ ТУАЛЕТОМ 10. ЧИТАТИ ОДИН ПІДРУЧНИК 14. ЗУПИНЯТИ КРОВОТЕЧУ В ЛАТЕКСНИХ РУКАВИЧКАХ І РЯД: ВИСОКИЙ ІІ РЯД: НИЗЬКИЙ ІІІ РЯД: РИЗИК ВІДСУТНІЙ ІV ЕТАП. ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ НА СТОРІНКАХ 116-117.
ПІДСУМОК УРОКУ 1. ЩО СПОДОБАЛОСЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ? ЯКИЙ МАТЕРІАЛ ЧИ ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ БУЛА ДЛЯ ВАС ЦІКАВА? ЧОМУ? 2. ЩО Б ВИ ХОТІЛИ ЗМІНИТИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ НАСТУПНОГО УРОКУ? 3. ЩО НОВОГО (КОРИСНОГО) ДІЗНАЛИСЯ ПРО ІПСШ ТА ВІЛ/СНІД? 4. ПРО ЩО ВИ Б РОЗПОВІЛИ БАТЬКАМ СТОСОВНО ЦІЄЇ ТЕМИ?