Підтримка та розвиток обдарованості є одним із пріоритетних напрямків сучасної української освіти. Презентація містить етапи виявлення обдарованих дітей; етапи та зміст діяльності вчителя. Зазначені методи навчання обдарованих дітей.
Бабаєва Ю. Д., Лейтес Н. С., Матюріна Т. М. Психологія обдарованості дітей і підлітків .- М.: Видавничий центр «Академія», 2000. Бланк Т. В. Обдаровані діти молодшого шкільного віку: виявлення-навчання-розвиток//Поч. навч. та виховання.-2007.-№10.-С.2 Васильченко О.І. Психолого-педагогічні особливості обдарованих дітей//Педагогіка і психологія.-2007.-№4 Гавриш І. Всеукраїнський науково-педагогічний проект «Інтелект України» теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков// Рідна школа. - 2013. - №8-9 – с.39-43 Список використаної літератури