Презентація "Портфоліо вчителя з англійської мови"

Про матеріал
Портфоліо вчителя англійської мови за період роботи 5 років. Портфоліо виконано вчителем, який аттестувався на вищу кваліфікаційну категорію. Цей матеріал містить презентацію. Допоможе вчителю проаналізувати свою роботу, власні успіхи, узагальнити і систематизувати педагогічні досягнення, об’єктивно оцінити свої можливості і побачити способи подолання труднощів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Хмельницька середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №20 ПОРТФОЛІОвчителя англійської мови. МакаренкоІнни Олександрівни

Номер слайду 2

Педагогічне кредо: У наших руках – найбільша з цінностей світу – Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить свою статую з безформного шматка мармуру. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

Життєве кредо:“Вчитель - не той хто вчить, а той у якого вчаться”

Номер слайду 4

Зміст. Загальні відомостіМетодична діяльність. Позаурочна діяльність. Результати педагогічної діяльності

Номер слайду 5

Загальні відомості{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}Дата народження: Освіта: Місце роботи: Предмет викладання: Стаж роботи: Категорія:07. 11. 1985р.вища Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2007. Вчитель початкових класів та англійської мови у початковій школі; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2010. Філолог. Викладач англійської мови та літератури. Хмельницька середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №20англійська мова13 роківІ

Номер слайду 6

Дипломи про вищу освіту

Номер слайду 7

Курси підвищення кваліфікаціїРік проходження останньої курсової підготовки: 2020 Заклад: Хмельницькийобласний інститутпіслядипломноїпедагогічної освіти. За підсумками атестації 2016 року присвоєно І категорію

Номер слайду 8

Грамоти та дипломи

Номер слайду 9

Проблема над якою працюю:“Формування навичок читання на уроках англійської мови у початковій школі”

Номер слайду 10

Читання - рецептивний вид мовленнєвої діяльності, який включає техніку читання і розуміння того, що читається. Цілі навчання читання: у процесі навчання ІМ необхідно сформувати уміння читати на комунікативно достатньому рівні, з тим, щоб учні могли розуміти: основний зміст нескладних автентичних текстів та досягти повного розуміння складніших за змістом і структурою текстів різних жанрів.

Номер слайду 11

Робота з текстом. Дотекстовий період. Текстовий період. Післятекстовий період. Вправи спрямовані на розвиток навичок читання. Вправи на визначення змісту тексту. Вправи на розуміння змісту тексту

Номер слайду 12

Серед вправ, що формують навички техніки читання, слід насамперед назвати такі:• Читання хором за вчителем (диктором). Вправи цього типу будуються лише на знайомому матеріалі. Таке читання формує у учнів також уміння членувати речення на синтагми, правильно інтонувати їх, розставляти фразові наголоси тощо. • Самостійне індивідуально - масове читання. Учні незалежно один від одного одночасно напівголосно або голосно читають текст. Для такого читання пропонують лише тексти, в яких учні, на думку вчителя, не робитимуть помилок, або такі, що вже читалися на попередніх уроках.• Індивідуальне читання. Цей вид читання доцільно пропонувати як домашнє завдання* з метою розвитку швидкості читання. (* На думку Вишневського. Інші методисти дотримуються протилежної думки - вчитись читати на початковому етапі можна лише на уроці під контролем вчителя, тому домашнє завдання типу "прочитати текст" буде малоефективним.)

Номер слайду 13

На уроках англійської мови. Метою навчання англійської мови у школі є набуття мовленнєвих умінь і навичок для спілкування цією мовою, де спілкування виступає як форма взаємодії суб’єктів і реалізує їх суспільно-комунікативну діяльність. Лексичні, граматичні навички

Номер слайду 14

Способи перевірки робіт. Розшифрування слів. Допомога консультантів. Самоперевірка. Взаємоперевірка. Перевірка вчителем

Номер слайду 15

У своїй роботі використовуюІнтерактивні технологіїІгрові прийоми. Мультимедійні засоби навчанняІнноваційні технологіїМетод проектів

Номер слайду 16

Методична діяльність. Участь у семінарах, шкільних та міських методичних об’єднаннях, педагогічних радах, відвідування відкритих уроків, співпраця з практичним психологом дають можливість не лише познайомитись з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власним досвідом з іншими.

Номер слайду 17

Методична діяльність. Участь у роботі динамічної групи Співавтор посібника з розвитку навичок читання та аудіювання учнів 3-х класів (2015)Публікація: “Учительський журнал on-line” (конспект уроку у 2 класі “Мій вік”)Самоосвіта. The Pearson-Dinternal seminar «Growing Up with Grammar», Khmelnitsky, 2015. Certificate of Attendance

Номер слайду 18

Участь у предметному тижні

Номер слайду 19

Робота з обдарованими дітьми. Участь у мультитесті з англійської мови 2016-2017 н.р.

Номер слайду 20

Робота з обдарованими дітьми. Участь у Всеукраїнській грі з англійської мови «Puzzle» 2016 – 2017н.р.

Номер слайду 21

Робота з обдарованими дітьми. Участь у Всеукраїнській конкурсі з англійської мови «Грінвіч» 2018 – 2019 н.р.І місце – Макаренко Дмитро (3-А)ІІ місце – Наконечна Аріна (3 - В)ІІІ місце – Волянська Вероніка (2 – А) Марценюк Ірина ( 3 – В)

Номер слайду 22

Робота з обдарованими дітьми Участь у Всеукраїнській конкурсі з англійської мови «Грінвіч» 2019– 2020 н.р. І місце – Макаренко Дмитро (4-А)ІІ місце – Слободян Марія (4- А)ІІІ місце – Шалай Ілля (4 – В)

Номер слайду 23

Робота з обдарованими дітьми Участь у Всеукраїнській конкурсі з англійської мови «Олімпус»

Номер слайду 24

Позаурочна діяльність. Полягає в можливості кожної дитини проявити себе якнайкраще: продемонструвати свої творчі здібності, використовуючи при цьому набуті знання й навички з лексики, граматики, поділитися життєвим досвідом, розкрити в собі й своїх друзях нові таланти, позбутися багатьох комплексів, мати на все свій власний погляд і не боятися його відстояти, навчитися слухати думку інших і поважати їх.

Номер слайду 25

The ABC party 2016 – 2017 н.р.

Номер слайду 26

Казка: “THREE LITTLE PIGS”

Номер слайду 27

Роботи дітей

Номер слайду 28

Summer camp 2019 “Rainbow”

Номер слайду 29

Результати педагогічної діяльностіНавчальні досягнення учнів за 2019-2020 н.р.І семестрІІ семестр

Номер слайду 30

Thank you

pptx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку