Презентація "Правова відповідальність і Закони України"

Про матеріал
Презентація до теми "Правова відповідальність та закони України. Діїі підлітка у разі затримання поліцією".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правова ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НЕПОВНОЛІТНІХ. Правопорушення та відповідальність за них. Твоє право не повинно порушувати права іншої людини

Номер слайду 2

Пригадайте випадки, коли ви порушили правила поведінки вдома, у школі або інших громадських місцях. Проаналізуйте: Що конкретно сталося?Що ви відчували, порушуючи правила?Які наслідки мали ці порушення?Як ви діятимете наступного разу у подібних ситуаціях?

Номер слайду 3

А чи задумувались Ви, що більшість життя людини підпорядковується певним правилам? Вправа. Аругментуй!На кожен аспект життя людини навести приклад правил, яким він підпорядковується. Наприклад, Ранкова гігієна – станадарти якості води;Перехід вулиці – Правила дорожнього руху;Проїзд в громадському транспорті - …Привітання з вчителем - …. Покупка якісного продукту в магазині – …Перерва між уроками – …. Робота за комп’ютером – ….

Номер слайду 4

Правила та закони. Правила – це норми суспільного життя, що визначають дії людей, організацій, колективів у певних життєвих ситуаціях. Ці правила можуть бути офіційними – Правила поведінки у громадських місцях; Правила проїзду у транспорті, правила етикету тощо. Або ж бути «неписаними» - правила ввічливого спілкування, правила в родині, компанії. Закони – це нормативно-правові документи, які регулюють найважливіші питання суспільного устрою держави та її громадян. Приймаються на офіційному найвищому рівні держави. Мають найвищу юридичну силу. Всі решта державних документів підпорядковуються Законам України.

Номер слайду 5

Правоохоронні органи України. За дотриманням Правил та Законів слідкують правоохоронні органи України. До них належать: Поліція Суд. Адвокатура Прокуратура!!! Уважно прочитайте їхні види та функції, які вони виконують.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

ПРАВОПОРУШЕННЯ – ЦЕ ДІЇ, ЯКІ ПОРУШУЮТЬ ПРАВА, ГАРАНТОВАНІ Конституцією держави. В таких випадках для людини настає правова відповідальність. Якщо людина порушила встановлені Закони чи Правила, завдала шкоди громадянам чи державі, вона вчинила. Відповідальність – це визначені законом дії щодо порушників закону, які встановлюються відповідно до видів правопорушень Та застосовують до порушників з метою покарання та запобігання повторного скоєння. Слово «відповідальність» означає ще і необхідність обов’язково відповідати за власні дії та вчинки.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Розрізняють такі види правопорушень:- дисциплінарні проступки (пропуск занять без поважної причини);- цивільно-правові або майнові правопорушення (пошкодження чужого майна);- адміністративні правопорушення (порушення Правил дорожнього руху);- кримінальні правопорушення (крадіжки, нанесення тілесних ушкоджень). Їх ще називають злочинами.

Номер слайду 10

Проступок - це порушення правил поведінки; зухвала поведінка. Правопорушення - це порушення закону, за яке передбачено покарання для дорослих і підлітків з шістнадцятирічного віку. Злочин - це серйозне порушення закону дорослими людьми або неповнолітніми, які досягли віку притягнення до кримінальної відповідальності.

Номер слайду 11

Дисциплінарні правопорушення (проступки) та ВІДПОВІДАЛЬНість за них

Номер слайду 12

Цивільно-правові (майнові) правопорушення та ВІДПОВІДАЛЬНість за них Відповідальність настає з 14 років.

Номер слайду 13

АДМІНІСТРАТИВНІ правопорушення та ВІДПОВІДАЛЬНість за них Відповідальність настає з 16 років.

Номер слайду 14

Кримінальні правопорушення (злочини)та ВІДПОВІДАЛЬНість за них Настає з 16 років. а за тяжкі й особливо тяжкі злочини (вбивство, умисне заподіяння тілесних ушкоджень, згвалтування, пограбування, розбій) наразі починається з 14 років!Більшість підлітків, скоюючи правопорушення або злочини, навіть не підозрюють про те, що вони повною мірою відповідають за свої дії.

Номер слайду 15

Переглянь відео “Кримінальна відповідальність неповнолітніх “https://www.youtube.com/watch?v=50 Mjx1g0uhk

Номер слайду 16

Особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх. Вправа. Життєвий досвід. Прочитайте інформацію на с. 108 підручника та ознайомтеся з своїми правами, обов’язками та відповідальністю за власні дії.

Номер слайду 17

П’ЯТЬ ГОЛОВНИХ ПРИНЦИПІВ, ЯКИМИ ВАРТО КОРИСТУВАТИСЯ ПРИ СПІЛКУВАННІ З ПРАЦІВНИКАМИ по. ЛІЦІЇП’ЯТЬ “НЕ” :1 Не провокуй2 Не ображай3 Не тікай4 Не бійся5 Не вір. Це принципи універсальні, незалежно від того, з ким саме спілкується підліток: з інспектором ДАЇ, оперативним працівником чи дільничним інспектором. Чемність, спокій, впевненість у собі: при такому поводженні ризик наразитися на неприємності є мінімальними.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

ЗАПАМ’ЯТАЙ1. Твоє право не повинно порушувати право іншої людини! 2. Немає прав без обов’язків.3. У всіх життєвих ситуаціях керуйтеся законодавством України.4. Не робіть того, чого не слід робити.5. Не беріть на себе чужу провину.

Номер слайду 20

Вправа. Визначити кожному праву людини відповідний обов’язок. Відповідності записати в зошит. Права1. Всі діти мають право на життя.2. Всі діти рівні у своїх правах3. Особлива турбота – дітям – інвалідам4. Усі діти мають право на повноцінне харчування5. Усі діти мають право на відпочинок і дозвілля6. Усі діти мають право на освіту7. Особлива турбота – дітям, які перебувають у конфлікті з законом8. Діти мають право вільно висловлювати свої погляди9. Особлива турбота – дітям без сімей10. Всі діти мають право на медичну допомогу11. Всі діти мають право на вільне спілкування12. Жодну дитину не можна примусово залучати до праці13. Всі діти мають право на інформацію14. Жодну дитину не можна ображати або принижувати15. Усі діти мають право на любов і турботу{0 E3 FDE45-AF77-4 B5 C-9715-49 D594 BDF05 E}123456789101112131415

Номер слайду 21

Обов’язки. А. Поважати і любити своє оточення. Ставитися до них так, як би ми хотіли, щоб ставились до нас. Б. Поважати близьких та друзів. Не принижувати гідності кожної людини. В. Бути толерантним до таких людей. Поважати і допомагати їм. Г. Дотримуватися режиму харчування. Д. Дотримуватись правил моральної етики; організовувати дозвілля так, щоб воно приносило користь Е. Сумлінно навчатись, старанно виконувати домашні завданняЄ. Намагатись не створювати ситуації, які призводять до порушення закону. Ж. Поважати своє оточення. Давати нагоду кожному висловлювати свої думки. З. Цінувати і дбати про своє здоров’я. Виконувати приписи лікарів у разі потреби. Й. Поважати співрозмовників. Коректно і тактовно висловлювати свої думки. К. З повагою ставитися до людей, які піклуються про нас. Л. Виконувати роботу, яка не завдає шкоди здоров’ю. М. Самостійно знаходити інформацію в різноманітних джерелах. Н. Не ображати і не принижувати оточуючих. О. Дотримуватись норм і правил поведінки, прийнятих у суспільстві

Номер слайду 22

Дайте відповіді на питання 1. З якого віку особа може притягуватися до адміністративної відповідальності: 1) з 15 років; 2) з 16 років; 3) з 17 років. 2. Про місце перебування особи, затриманої за вчинення правопорушення повідомляються: 1) родичі правопорушника; 2) адміністрація навчального закладу; 3) нікого не повідомляють. 3. На який строк, особу може бути затримано за вчинення адміністративного правопорушення: 1) на строк до 3-х діб; 2) не більше як на три години; 3) на строк до 10 діб. 4. Інтереси неповнолітньої особи, яку затримали за вчинення правопорушення, представляють: 1) органи опіки та піклування; 2) будь-хто з родичів неповнолітнього; 3) батьки, усиновителі, опікуни, піклувальники.

Номер слайду 23

Домашнє завдання. Опрацювати §24. Написати до кожного виду правопорушень по одному прикладу та ймовірні варіанти покарання за нього. Дотримуватися правил та Законів та не наражати себе на небезпеку!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 25
Оцінки та відгуки
  1. Івашків Лариса Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Коханова Ольга Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Подолинна Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Варченко Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. , Тая
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Мартынова Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Гуль Іван
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Богданова Лидия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Аполлон Козолуп
    Загальна:
    3.3
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  10. Сватко Юрій
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Гончаренко Леся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Бондаренко Олеся Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Марценюк Светлана
    Дякую, такі матеріали полегшуют нашу роботу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Бессарабова Лілія Юріївна
    Дякую за чудову презентацію
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Шарапенко Тетяна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Бондаренко Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Яцук Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Звоник Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. Дзевенко Марія Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  21. Товстолес Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  22. Медведєва Лариса Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  23. Дзіковська Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  24. Байгота Світлана Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  25. Кузнєцова Наталiя Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 22 відгука
pptx
Додав(-ла)
Мележик Ольга
Додано
25 квітня 2020
Переглядів
37505
Оцінка розробки
4.9 (25 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку