Мета уроку:навчальна : поглибити знання про закон збереження імпульсу, реактивний рух, показати широке використання реактивного руху та внесок українських учених Ю. В. Кондратюка, М.І. Кибальчича, С. П. Корольова у її розвиток;розвиваюча: сприяти розвитку пізнавальних здібностей в учнів і зацікавленості історією космонавтики та її майбутнім;виховна: сприяти вихованню почуття патріотизму , гордості за Україну, як космічну державу.
План вивчення нової теми1. Реактивний рух.2. Козацька «літавка».3. Розвиток космонавтики в Україні.3.1. Костянтин Єдуардович Ціолковський; 3.2. Микола Іванович Кибальчич; 3.3. Юрій Васильович Кондратюк. Зоряна траса Кондратюка;3.4. Сергій Павлович Корольов;3.5. Юрій Олексійович Гагарін;3.6. Каденюк Леонід Костянтинович.
Наприкінці ХХ ст., коли передові світові держави скорочували свої ядерні арсенали, українські вчені з Конструкторського Бюро «Південне» перетворили цю грізну ракету на мирний ракетоносій «Дніпро», спроможний виводити у космос супутники вагою до 4 т . Окрім «Дніпра», на Південному машинобу-дівному заводі в м. Дніпрі виробляють мирні ракети «Циклон» та «Зеніт», які використовують для запусків супутників різних країн. Такі комерційні запуски відбуваються зокрема у рамках унікального українсько-американського проекту «Морський старт».