Результат моєї діяльності: Визначати роль Кіплінга у світовій літературі; Визначати тему і ідею твору Вміти знаходити цитати для характеристики компонентів твору: пейзаж, місце подій, герої і їх поведінка; Відповісти на питання щодо можливості/неможливості поєднання Сходу і Заходу; Скласти характеристику героїв і оцінити їх вчинки.
Індія – колонія Британії ****Матеріали з Вікіпедії З 1757 по 1947 велика частина Південної Азії, на якій розташовані сучасні Індія, Пакистан, Бангладеш, М'янма, Шрі-Ланка, Непал і Бутан, перебувала в колоніальній залежності від Британської Імперії. Частина території Індії, що перебувала під безпосереднім управлінням корони (через генерал-губернатора Індії), іменувалася власне Британською Індією. Але основну масу території представляли «тубільні держави» У цілому, система налічувала три основні рівні — імперський уряд в Лондоні, центральний уряд в Калькутті і регіональні управління. Главою Індії на місці був генерал-губернатор, якого часто називали віце-королем. Стрижнем британського правління була Індійська Цивільна Служба. прапор герб
Балада про Схід і Захід. Читання і аналіз твору. На якому прийомі побудована назва? Продовжить рядки протиставлень. Відмічайте свої успіхи умовними позначками. У якому випадку грані між Сходом і Заходом стираються? Знайомство з героями (карта пам'яті ) Які поради дає Полковничому сину Мохамед Хан? Чому його перебування у проваллі Джехай буде дуже небезпечним? Камаль Полковничий син
Чому Полковничий син не послухав порад? Доповніть характеристику героя. Як Кіплінг передає напругу погоні? Знайдіть відповідні слова (повтори, протиставлення (антитези) Чому Полковничий син залишився живим? Доповніть характеристику Камаля. Які загрози отримує Камаль від врятованого сина Полковника? Як ви розумієте слова «Не слід нам згадувати собак. Вовк вовка тут перестрів»? Знайдіть цитати, які будуть підтвердженням вашим думкам.
Як вороги стали друзями? Чим (ким) пожертвував Камаль заради дружби? Які настанови він дає своєму синові? Зробіть висновок про кодекс честі, якого дотримується Камаль. Додайте це до характеристики Камаля у карту пам'яті. Так можуть зійтись Захід і Схід? Яке значення набувають ці слова в кінці тексту? Знайдіть докази, що цей твір є баладою.
Результат моєї діяльності: Визначати роль Кіплінга у світовій літературі; Визначати тему і ідею твору Вміти знаходити цитати для характеристики компонентів твору: пейзаж, місце подій, герої і їх поведінка; Відповісти на питання щодо можливості/неможливості поєднання Сходу і Заходу. Чи можуть вони існувати один без одного? Скласти характеристику героїв і оцінити їх вчинки.