Презентація "Розв'язування сюжетних задач"

Про матеріал

Презентація містить короткий опис рекомендацій вчителю щодо ознайомлення дітей із сюжетною задачею за методичною системою С.О.Скворцової, пам'ятку "Працюю над задачею", етапи роботи над задачею

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Районний семінар – практикум для вчителів початкових класів за темою«розв`язування сюжетних Задач у початковій школі »

Номер слайду 2

16 грудня 2015 року; ЗОШ І – ІІІ ст. № 54; 30 вчителів початкових класів.та методики її навчання педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського, акцентувати увагу на формуванні навичок роботи учнів над сюжетною задачею. Метою семінару було ознайомити вчителів району з досвідом роботи за методикою С. О. Скворцової, доктора педагогічних наук,професора кафедри математики

Номер слайду 3

Теорія. Практика відкриті уроки у 1, 3, 4 класах“Правила знаходження невідомого від'ємника і зменшуваного. Розв'язування задач ”, Порівняння величин і чисел. Розв'язування задач на дві дії ”, “ Прості та складені задачі на визначення швидкості, відстані, часу ”; відкритий урок у 2 класі“ Розв'язування задач ”. обговорення уроків; виступ методиста відділу освіти Оріхівської РДА Лісовської О. В.; підсумки семінару.

Номер слайду 4

І етап – підготовча робота до введення поняття „задача”За методичними системами М. В. Богдановича та Л. П. Кочиноїформування конкретного змісту арифметичних дій додавання і віднімання;розвиток мови дітей, за допомогою коментування малюнків тощо. За методичною системою С. О. Скворцовоїформування в молодших школярів: - поняття про конкретний зміст арифметичних дій додавання і віднімання, їх взаємозв’язок; - поняття про конкретний зміст збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, відношення різницевого порівняння; - схематичного зображення додавання та віднімання та відношення різницевого порівняння.

Номер слайду 5

Приклади завдань з навчання молодших школярів схематичному зображенню додавання та віднімання. Прокоментуй малюнок. Вибери схему до малюнка. Вибери вираз до схеми: 6 ? 4 2 4 ? 6 – 4 2 + 4

Номер слайду 6

Мета ознайомлення молодших школярів з поняттям “задача”формування в учнів знань:про складові задачі (умову і запитання, числові дані і шукане) та етапи її розв’язування, про зв’язок умови і запитання задачі, про кількість числових даних, необхідних для відповіді на запитання задачі; формування умінь:виділяти умову задачі та її запитання, виділяти числові дані і шукане задачі, виконувати схематичний малюнок до задачі, свідомо обирати арифметичну дію, якою розв’язується задача; виконувати розв’язання задачі, відповідати на запитання задачі; оформляти розв’язання задачі.

Номер слайду 7

Робота над задачею (за С. О. Скворцовою)

Номер слайду 8

Робота над задачею (за М. В. Богдановичем)Ознайомлення із змістом задачі:- читання;бесіда за змістом задачі;допоміжна модель;Повторення умови задачі.2. Пошук шляхів розв'язання задачі:аналітичний метод (від ? до даних)синтетичний метод (від даних до ?)3. Запис розв'язання4. Формулювання і запис відповіді 5. Творча робота над задачею

Номер слайду 9

?53-Бідон Бутель - 5 л- 3 л. На ? 5 - 3 = 2 ( л) На 2 л більше молока налили в бідон, ніж у бутель. 53?

Номер слайду 10

Можна використати: навчальний «планшет»; індивідуальні картки “Типи задач”; схема аналізу складеної задачі Аналіз Синтез???7лаалал+:?7лаалал+:??

Номер слайду 11

?Початкова школа основна, старша школа. Самостійна робота учнів

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. грабовецька ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
26 вересня 2018
Переглядів
6937
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку