Презентація є допоміжним матеріалом для проведення підсумкового уроку в дистанційному режимі з теми "Площі фігур". Містить гіперпосилання (під час повторення теоретичного матеріалу) на слайди-повторення та на програми перевірки теоретичних і практичних навичок учнів
Розв’язування задач. Знайти площу круга, якщо сторони вписаного в нього прямокутника дорівнюють 6 і 8 м. Розв’язання: Діагональ прямокутника є діаметром описаного навколо нього круга. АС = d = 2r. AC – гіпотенуза прямокутного трикутника АСВ. За теоремою Піфагора АС2 = АВ2 + ВС2 АС = 10 м, r= 5м. S = πr², S = 25π ≈ 78 м²Відповідь: 25π або 78 м²
Проект «Асистент дизайнера”1. Зобразити проект подвір’я з використанням фігур із задач, що ми сьогодні використали та двома власними, про які потрібно скласти на площі об’єктів (математичною моделлю яких є плоска геометрична фігура), які там будуть розташовані.2. Здійснити розрахунки вартості бруківки викладеної у вільній частині подвір’я та закупівлі вічнозелених рослин, які будуть висаджені на алеях чи клумбах (з використанням середньої вартості куща і нормативної густоти насаджень)