Знає нас і він, і ти. Між собою ми брати. Робимо життя яскравим,Все навкруг стає цікавим. Вушка чують спів пташок,Смак відчує язичок –Чи гірке, чи солоденьке. Очі бачать кольори,Розмір, форму всіх предметів. Носик нюха навкруги,Ловить запахи в повітрі. Шкіра може підказати,Чи колюче, чи гладеньке,Пам’ятайте п’ять братів,Звуть нас- органи чуттів.
Відгадайте загадки. Маленькі кольорові камінці кліпають до ночі ,що це діти …Завжди у роті він, його не проковтнеш,тут він є, а тут він зник називається…ОчіЯзик. Звуки, як співає пташка, як деревце шелестить, як літа по хаті мушка - все почують наші... Вушка. Між двох світил. Я посередині один. Ніс
Щоб зберегти гострий зір на довгі роки, треба дотримуватися таких правил: Оберігати очі від травмування. Під час виконання уроків та інших видів робіт, робоче місце має добре освітлюватися. Відстань від очей до книжки чи зошита має становити 30 – 40 см. Не захоплюватися тривалими переглядами телепрограм та іграми на комп’ютері. Не читати й не дивитися телевізор лежачи. Не читати в транспорті. Захищати очі від сонця сонцезахисними окулярами. Під час виконання уроків давати перепочинок очам, робити гімнастику для очей. Регулярно перевіряти зір у лікаря – офтальмолога.
Назви органи чуття. Чому потрібно регулярно перевіряти зір у лікаря – офтальмолога. Запропонуй вправи для очей. Поясни значення органу слуху. Придумай, що може трапитись, коли ми не зможемо розпізнавати кольори. Поділись, що ти відчуєш,коли бачиш, як діти ображають однолітків з вадами зору.