Організація та проведення Ранкових зустрічей у початковій ланці сьогодні є актуальним питанням для вчителів школи І ступеня. У презентації подані матеріали з досвіду проведення Ранкових зустрічей з учнями 1-го класу. Описано 4 компоненти (вітання, групове заняття, щоденні новини, обмін інформацією), а також робота з щоденником вражень.
Сформувати єдину спільноту. Стимулювати обмін думками, уважне слухання співрозмовника, залучення та участь у спільній діяльності За допомогою щоденних ритуалів і стандартних заходів сформувати у дітей необхідні навички, щоб стати відповідальним членом громади (класної, шкільної)Мета Ранкових зустрічей:
Щоденні новини Щоденні новини допомагають дітям тренувати навчальні навички, що сприяють розвиткові математичних та мовленнєвих навичок. Щоденні новини можуть містити різноманітні завдання (заповнення календаря, перегляд розкладу виконання робіт, створення графіка погоди), що активізує початок індивідуальної роботи або діяльність у центрах активності.
Щоденні новинивізуально і фізично доступні для всіх;сприяють розвитку навичок читання і дають змогу постійно здійснювати адаптації;чіткі, прості, стислі;розбірливо та охайно написані;враховують мовленнєві навички, що відповідають вікові дітей;враховують вміння читати і писати, що відповідають вікові дітей;мають сталий формат.
Крісло автора Учні демонструють свої творчі здібності, вміння, виявляють енциклопедичні знання, презентують власну книжечку чи альбом, захищають власні проекти, проявляють себе, свої інтелектуальні здібності, заявляють про себе, як про особистість, діляться своїми новинами. Діти слухають свого товариша з великим задоволенням, а потім ставлять різні запитання. Автор відповідає. Учні аплодують, дякують за цікаву інформацію
Обмін інформацією. Діти висловлюють свої думки, обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми для обговорення. Учні мають змогу дізнатися щось один про одного. Обмін інформацією допомагає розвивати навички, які дають змогу навчатися впевнено говорити і слухати. Кожна дитина може поставити запитання чи прокоментувати, а дитина, яка повідомляє інформацію, відповідає на запитання та коментарі товаришів.
Зосередьте увагу на особі, яка ділиться інформацією. Уважно слухайте повідомлення. З повагою ставтеся до нових ідей. Формулюйте запитання і коментарі, що демонструють справжню зацікавленість. Демонструйте повагу до особи, яка ділиться інформацією. Уважно слухайте інші запитання і коментарі. Корисні поради для учнів
Використані джерела: Ранкова зустріч: що це і навіщо [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nus.org.ua/articles/rankova-zustrich-shho-tse-i-navishho/ - Назва з титул. екрана. – (Дата звернення 02.03.2018) Ранкова зустріч. Тренінг для педагогів пілотних шкіл з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://docviewer.yandex.ua/view/0/?*=VFVm. PZx. Aar. TDDjc0 S3f8r8i. TWpt7 In. Vyb. CI6 Inlh. LWJyb3dz. ZXI6 Ly80 RFQxd. Vh. FUFJy. Sl. JYb. FVGb2 V3cn. VHOWt. ULXd. XUXY4e. Vp. Pel. JKSG9r. WEx. Lbkdk. UTl. DVWo4 M0t. Vc. U5u. ZEh3 QWNz. Sz. Vm. SXo0b0 Vibj. Vo. Z0dy. QWJ3 Tmc1 RUZCbm. VEa. Hpk. M2l. DWWQ4 Nz. Y4 OHZ3cll. MXz. N5ek8y. TUFUSU8w. RWh. Cb. G1acm1pb. W02 Qmgz. UW5 YY1 JNQi1r. MWVw. QXc9 PT9za. Wdu. PXhqd1 Nt. VFFCan. BRYz. Qtb. UNw. X1 Vxc. G15 Qkd. SZUt. ES3 Z6bkda. VVhy. QU5k. Q0k9 Iiwid. Gl0b. GUi. Oi. Jy. YW5rb3 Zh. LXp1c3 Rya. WNo. Ln. Bwd. CIs. In. Vp. ZCI6 Ij. Ai. LCJ5d. SI6 Ij. I2 Nj. Ux. MDQ4 OTE1 MTU1 Nz. Y5 MDYi. LCJub2lmcm. Ft. ZSI6 Zm. Fsc2 Us. In. Rz. Ijox. NTI0 Mz. Mx. Mjk2 Nz. Awf. Q%3 D%3 D - Назва з титул. екрана. – (Дата звернення 06.03.2018) Щоденник вражень. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://edera.gitbooks.io/glossary/5/shodennyk-vrazhen.html - Назва з титул. екрана. – (Дата звернення 02.03.2018)