Танець і музика – споріднені мистецтва, між ними існує глибокий взаємозв'язок. Музика є душею танцю. Вона створює той творчий настрій, ту емоційну атмосферу, які потрібні для створення образу в танці. Тільки при органічному взаємозв'язку музики і рухів, танець придбав свідомість і виразність.
Як вливає музика і хореографія на емоційний стан людини. Впливаючи на розвиток емоційної сфери особистості, удосконалюючи тіло людини фізично, виховуючи через музику духовно, хореографія допомагає набути впевненості у власних силах, дає поштовх до самовдосконалення, до постійного розвитку
Музика має великий емоційний вплив на людину, яка її слухає. До того ж її вплив не залежить від віку, освіти, професії, соціальної і національної приналежності слухача. Сприйняття музики не вимагає попередньої підготовки і доступне навіть маленьким дітям (В. М. Бехтерєв). Зрозуміло, що музичні образи, мова музики повинні відповідати віку людини. Використання музики ддл стимулювання навчанн і оздоровленн має дуже давню історію. Зв'язок між музикою і медициною такий же давній, як і історія людства. Коріння виниктення музикотерапії як методу лікування сягає початку історії людства. Високу оцінку лікувальний вплив музики отримав у медичній науці стародавніх Єгипту, Греції, Риму, де музичне мистецтво досягло вищого рівня. У Єгипті за допомогою музики лікували душевнохворих. Потім в Парфоянському центрі було побудовано музично-медичний театр, де за допомогою спеціально підібраних мелодій лікували від журби, нервових розладів, серцевого болю.
Хореографія не лише сприяє розвитку емоційного відчуття у особистості краси реального світу, але й зміцненню здоров'я, формує поставу, розвиває увагу, пам'ять, позитивно впливає на загальний фізичний стан, а також позитивно впливає на духовне удосконалення. Однією з головних особливостей хореографічної діяльності є психофізичний розвиток людини, оскільки під час виконання танцю одночасно задіяні всі системи органів (скелетно-м’язова, опорнорухова, дихальна, серцево-судинна) та пізнавальні психічні процеси (відчуття, сприймання, увага, репродуктивне і продуктивне мислення, уява, пам’ять). Хореографічна діяльність не лише задовольняє потребу школярів у руховій активності, а й сприяє їхньому цілісному розвитку: адекватне вираження в тілесних рухах думок, емоцій, почуттів; хореографічна діяльність характеризується творчою природою, до якої відносяться інноваційність, винахідливість мислення людини, її розвинені знання, емоції та почуття
Вправа: “Хвиля дружби. Вихідне положення - коло, кожен учасник стає струнко (вирівнює спину). Звучить вальсова музика. На 1-й такт перший учасник подає праву руку другому учаснику, який стоїть праворуч (вперед і від себе, долонею догори). На 2-й такт музики другий учасник виразним жестом вкладає в долоню першого свою ліву долоню. На 3-й такт другий учасник пропонує праву руку іншому – хто стоїть праворуч від нього. Такт за тактом хвиля дружби прокочується по усьому колу і з*єднує його, для продовження гри чи танцю тощо.