Педагогічні завдання, які вирішує ситуація успіху на уроці: виховання свідомого прагнення до вивчення української мови та літератури; вироблення в учнів компетенцій комунікативної доцільності використання засобів української мови в різних життєвих ситуаціях; ознайомлення з українською мовною системою як основою для формування умінь і навичок – орфоепічних, граматичних, лексичних, правописних, стилістичних; формування духовного світогляду учнів.
Одним з етапів уроків є перевірка домашнього завдання. Так як засвоєння умінь і навичок, а також повторення навчального матеріалу відбувається головним чином у процесі домашньої роботи учнів, яка, доповнюючи і продовжуючи урок, сприяє поглибленню і розширенню знань учнів, привчає їх до самостійного мислення.
Питання автору (у формі інтерв'ю) Учитель пропонує учням придумати декілька питань авторові твору. Відповідають на питання підготовлені учні, а на найскладніші з них - учитель. Світлофор Зелена сторона «світлофора» - готовність учня до відповіді на поставлене питання ("Знаю"!), червона - учень не готовий відповісти ("Не знаю"!).