Вправа “Павутинка”1.499-449рр.до н.е.2.490р.до н.е3.480 р.до н.е(серпень)4.479р.до н.е.5.480 р.до н.е(вересень)6.480р.до н.е(серпень) А)Битва під Платеями. Б)Саламінська битва. В)Марафонська битва. Г)Фермопільська битва. Д)Битва біля мису Артемісій. Е)Персько-грецькі війни1-е,2-в,3-г,4-а,5-б,6-д
Mета уроку: Дослідити прцес виникненням та з’ясувати особливості державного устрою Спарти; - пояснити сутність суспільного життя спартанців; - розкрити особливості спартанського виховання та побуту;удосконалити навички порівняння явищ; - встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; - формувати вміння висловлювати власну думку.
ЛАКОНІЧНА МОВАHерідко нам зустрічається в розмові слова “лаконічний”, “лаконічність”. Ми цінуємо у спілкуванні з оточуючими їх здатність лаконічно передавати інформацію, адже це eкономить наш час. Значення цього терміна нам відомо з дитинства – ним позначають короткі, але влучні слова. Однак не кожен спеціально цікавився терміном, а тим більше його історією. Історія у слова “лаконічно” досить цікава.
Графічний диктант 1) Місцевість, де виникла Спартанська держава, називалася Лаконіка.2) Рабів у Спарті називали періеками.3) Лікург вилучив з обігу всі золоті та срібні монети.4) Найбільшою владою у Спарті користувалися ілоти.5) Короткі та влучні вислови -лаконічні.6) Апелла — це рада старійшин у Спарті.7)Ділянка землі у власності громадян- клер.8)Поліс - закон.9)Бойовий стрій спартанців – загін.10)Повноліття спартанці досягали у 30 років.1.+2.-3.+4.-5.+6.-7.+8.-9. -10.+