Презентація Спілкування в Інтернет

Про матеріал
Презентація "Спілкування в Інтернет" для учнів та викладачів використовувалась на уроці теоретичного навчання з предмету Основи роботи в Інтернет
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Спілкування у Інтернет

Номер слайду 2

Форум. Форум – це телеконференція, у ході якої співрозмовники надсилають і читають текстові повідомлення в зручний для них час.

Номер слайду 3

Чат. Чат - це телеконференція, що відбувається в реальному часі.

Номер слайду 4

Бани на чатах та форумах. Бан – обмеження певних прав користувача. Бан буває тимчасовим і постійним надається -адміністратором. Бани надаються за флуд, не нормативну лексику або порушення правил чату або форуму. Бан - це можливість введена в цілях захистити інтернет-сайт від тролів, спамерів, вандалів та інших осіб, чиї повідомлення шкодять продуктивній роботі ресурсу.

Номер слайду 5

Тролінг. Тролінг—розміщення в інтернеті провокаційних повідомлень з метою викликати конфлікти між учасниками, образи, війну редагувань, марнослів'я тощо.

Номер слайду 6

Флуд. Флуд – повідомленя в форумах і чатах, яке займає великі обсяги і не несе якоїсь нової чи корисної інформації. Крім того, на форумах флудом називають будь-яке повідомлення, яке не стосується теми форуму (офтопік).

Номер слайду 7

Спам. Спам — масова розсилка кореспонденції рекламного чи іншого характеру людям, які не висловили бажання її одержувати.

Номер слайду 8

Детальніше про форум. Тема або предмет обговорення називається – топік. За дотриманням правил стежать модератори і адміністратори. При реєстрації учасники форуму можуть створювати профілі - сторінки з відомостями про цього учасника. Учасник форуму може повідомити інформацію про себе або налаштувати свій аватар. Повідомлення несуть інформацію «автор - тема - зміст - дата / час». Більшість форумів має систему особистих повідомлень, що дозволяє зареєстрованим користувачам спілкуватися індивідуально. Тема не змінюється ніколи!

Номер слайду 9

Детальніше про чат. При реєстрації учасники форуму можуть створювати профілі, які містять лише нік учасника. Немає постійної теми. Має розважальний характер. Кількість учасників не велика. За дотриманням правил стежать модератори і адміністратори.

Номер слайду 10

Використання форумів. На базі форумів базуються переписки майжє у всіх соціальних мережах («Вконтакте», «Twitter», «Facebook»). Обговорення певної новини на сайті.

Номер слайду 11

Використання чатів. Задля спілкування гравців у онлайн іграх. На сайтах знайомств.

Номер слайду 12

Порівняльна таблиця{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Чат. Форум. Тривалість Короткотривалий. Довготривалий. Тема. Немає певної темиЄдина тема. Характер. Розважальній. Залежить від теми. Слідкування за дотриманням правил. Модератор або адміністратор. Модератор або адміністраторІнформація профіля. Нікнейм. Відомості про учасника

Номер слайду 13

Спілкування З появою інтернету значна кількість людей знайшла багато нових знайомств, але інтернет ніколи не замінить нам справжнього спілкування з людиною у житті!

Номер слайду 14

Що краще?Інтернет не замінить живого спілкування.

Номер слайду 15

Дякую за увагу.

pptx
Додано
20 січня 2020
Переглядів
3078
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку