створити умови для формування ключових компетенційсформувати внутрішню (особистісну) мотиваціюрозвивати креативний напрямокпознайомитися з елементами дослідження роботи з природним матеріалом залучити до більш технологічно- складних активностей. Мета. STEAM3 вибрати будь-який природний зразок; виконати ескізи; втілити придумане в робочий матеріал ; демонстрація своїх творінь та захист проекту.
8 Дерево рішень. Виготовити персонажів казки «Солом’яний бичок»Знайти робочий інструмент, застосовувати безпечні умови праці шляхом бесід з БЖД Визначити розміри об’єкта та обчислити значення необхідної роботи Робота із соломою, папером, фарбами. Запастись фарбами , папером, клеєм, ножицями Підготувати робоче місце Створити композицію. Експеримент Кінцевий результат. Інсценізація фрагменту казки. Дії в ролях. Усвідомлення
За допомогою Інтернету вивчити інформацію, виконати інтерактивне завдання , знайти матеріал. Оволодіння предметними знаннями, вміннями, навичками, які будуть використовувати для самовизначення. Активно працювати в групах, розподіляти ролі, оцінювати вклад власний та інших, приймати виважені рішення. Осмислювати, виділяти важливе, підводити підсумки. Інформаційна. Соціально-трудова. Комунікативна. Ціннісно-смислова. УРОК СПРИЯЄ РОЗВИТКУ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ