Презентація "Сучасний урок -спільна діяльність учителя та учня"

Про матеріал
Презентація для педради (надання допомоги молодим спеціалістам в проведенні сучасних уроків ).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасний урок-спільна діяльність вчителя та учнів

Номер слайду 2

СУЧАСНИЙ УРОКцікаві вправи ВІЗУАЛІЗАЦІЯКомікси творчість,логіка мода,універсальність. Майнд-карти-розвиток творчих і аналідитчних здібностей,вміння міркувати,розвиток критичного мислення. Мультфільми+скрайбінгпрезентації

Номер слайду 3

СУЧАСНИЙ УРОКсервіс. Padlet- сервіс для обміну ідеями, матеріалами за допомогою стікерів. Canva- онлайн-платформа, що містить безліч графічних елементів

Номер слайду 4

ВАРТО ЗАМИСЛИТИСЯ Якщо ми будемо сьогодні навчати так, як навчали вчора, ми вкрадемо внаших дітей завтра. Джон Дьюї,американський філософ(1859-1952 Учителі — вже не найрозумніші люди в тому, що стосується знання програми й навчального матеріалу, якщо під час заняття в класі є доступ до Інтернету. Уілл Річардсон,колишній учитель, нині відомий у США реформатор освіти

Номер слайду 5

С – самовираження, самостійність, самоосвіта;У – успішність, урізноманітнення, удосконалення, упровадження, універсальність. Ч – чіткість, чесність, чуйність;А – актуальність, активність, аналітичність;С – самоконтроль, саморегуляція, системність;Н – навички, науковість, наполегливість; – ИЙУ – уміння, упевненість, універсальність, успіх, унікальність. Р – раціональність, результативність, різноманіття, розвиток, радість, робота, реалізація, ризики. О – оптимальність, організація, об’єктивність, оптимізм, обдарованість, очікування; орієнтація на особистість. К – комфорт, корекція, контроль, компетентність, креативність, комунікація.

Номер слайду 6

СУЧАСНИЙ УРОК Урок (традиційно) – це форма організації діяльності постійного складу вчителя та учнів у конкретний період часу, що систематично використовується для вирішення задач навчання, виховання та розвитку учнів. Сьогодні урок – це форма навчання, діяльність учня, а також – основа професійного зростання вчителя. Л. Швалюк

Номер слайду 7

СУЧАСНИЙ УРОК:аксіоми дня. Учитель - не єдина дійова особа на уроці. Монологічне пояснення і вимога відтворити сказане - неєдиний метод у навчанні. Не учень для предмета, а предмет для учня. Не звузити життя до уроку, а розширити урок до життя

Номер слайду 8

Сучасний урок. Три постулати закладені в основі нової технології уроку. Перший: «Урок є відкриття істини, пошук і осмислення її у спільній діяльності вчителя і учня». Другий: «Урок є частиною життя дитини». Третій: «Людина на уроці завжди залишається найвищою цінністю, виступаючи в ролі мети і ніколи не виступаючи у вигляді засобу».

Номер слайду 9

Чи знаємо ми тих, кого навчаємо?Обов’язок учителя – зрозуміти потреби кожної дитини,дібрати відповідну методику навчання, а також допомогтидітям самостійно розвиватися

Номер слайду 10

«Діти мережевого розуму»«кліпове мислення»(сприймання інформації малими порціямигіперактивнішвидше розпізнають значення контентумало спілкуютьсямультирухливі(швидко переключаються з одного завдання на інше)«візуали»синдром дефіциту увагилегше справляються з кількома завданнями

Номер слайду 11

СУЧАСНИЙ УРОК ПЕРЕДБАЧАЄЛ. Швалюк

Номер слайду 12

ЗАВДАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ{35758 FB7-9 AC5-4552-8 A53-C91805 E547 FA}Підвищення рівня мотивації учнів. Використання суб’єктивного досвіду набутого учнями. Ефективне та творче застосування набутих знань та досвіду на практиці. Формування в учнів навичок отримувати, осмислювати та використовувати інформацію з різних джерел. Здійснення організаційної чіткості та оптимізації кожного уроку. Підвищення рівня самоосвітньої та творчої активності учнів. Створення умов для інтенсифікації навчально-виховного процесу. Наявність контролю, самоконтролю та взаємоконтролю за процесом навчання. Формування моральних цінностей особистості. Розвиток соціальних та комунікативних здібностей учнів,створення ситуації успіху . Л. Швалюк

Номер слайду 13

ВИМОГИ ДО СТРУКТУРИ УРОКУЧітко визначені цілі та завдання уроку. Визначення типу уроку, органічний зв'язок всіх частин уроку. Зв'язок уроку з попереднім уроком і закладені перспективи на наступний урок. Вибір оптимальних, виходячи із цілей і завдань уроку, методів вивчення і закріплення нового матеріалу. Оптимальність домашнього завдання

Номер слайду 14

Сучасний урок – «педагогіка партнерства»Основні принципи цього підходу:повага до особистості;доброзичливість і позитивне ставлення;довіра у відносинах, стосунках;діалог – взаємодія – взаємоповага;розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків);принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

РЕЗУЛЬТАТсучасного уроку{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}Знання«Я знаю, що…»Діяльність«Я вмію це зробити… Я можу… Я роблю…»Творчість«Я створюю… Я придумую…»Емоційно-ціннісна сфера«Я прагну… Я хочу…»

Номер слайду 22

Сучасний урок. Сучасний урок має бути синкретичним: по-перше, компетентнісно зорієнтованим на формування ключових і предметних компететентностей, по-друге, інноваційним із огляду на використання технічних засобів і цифрових технологій, по-третє, спрямованим на формування цінностей – свободи, демократії та права. Усі три умови підпорядковані загальній концепції – дитиноцентризму, коли епіцентром уроку є сама дитина. Дотримання цих трьох умов є запорукою ефективного уроку та формування патріотів України, майбутніх відповідальних громадян Європи і світу

Номер слайду 23

1. Головна засада сучасного уроку: кожен учень має бути успішним! У чому проявляється успішність? У діяльності! 2. Потрібно вчити не мови, а мовою, не літератури, а літературою! 3. Дітям потрібно дати знання. використовуючи їх досвід, і вивести на рівень методології – концепції, висновків, поглядів! 4. Школа наказує за помилки, а потрібно винагороджувати за успіхи. Ситуація успіху!

Номер слайду 24

ВИСНОВОКСучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом із ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою. Особливістю сучасного уроку є компетентнісна спрямованість, що стає особливо актуальною в умовах модернізації освіти й сприяє формуванню ключових та предметних компетентностей, діяльнісний та особистісно-орієнтований підходи. Л. Швалюк

Номер слайду 25

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Петрушко Віта Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мпатвійчук Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Tatyana Simonchyk
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Садикіна Світлана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Антипова Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Кучер Світлана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
pptx
Додано
21 серпня 2022
Переглядів
4874
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку