Презентація "Тетяна Кара-Васильєва " Співуча глина " " 4 клас

Про матеріал

Презентація "Тетяна Кара-Васильєва " Співуча глина " " 4 клас - це допомога вчителеві провести цікавий урок для дітей. Діти більше дізнаються про опішнянську кераміку, проілюстровано вироби опішнянських майстрів. Міститься парна і колективна робота на уроці, музична фізкультхвилинка.. Гарного Вам уроку!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕТЯНА КАРА-ВАСИЛЬЄВА. СПІВУЧА ГЛИНА (Скорочено)

Номер слайду 2

Нумо, діти, підведіться! Всі приємно посміхніться. Пролунав уже дзвінок, Починаємо урок!

Номер слайду 3

Гра «Нумо, прочитай» — Складіть слова, переставивши букви. Трфуки мьіфл олбтуф іфніш

Номер слайду 4

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ 1. Робота в парах Гра «Обличчям до обличчя» Учні в парах повертаються одне до одного та переказують оповідання Григора Тютюнника «Ласочка».

Номер слайду 5

МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Погляньте на ці витвори мистецтва. Сьогодні ми дізнаємося, чиї руки створили цю неймовірну красу.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота над заголовком. Гра «Передбачення» — Прочитайте заголовок: із захопленням; з радістю; зі здивуванням; з питальною інтонацією. — Як ви вважаєте, про що може йтися в тексті з таким заголовком? — Коли глина може співати?

Номер слайду 8

Словникова роботабарильцебаклага

Номер слайду 9

куманецьмакітраглечик

Номер слайду 10

2. Виразне читання твору вчителем — Чи сподобався вам твір? — Що вас більше всього зацікавило? — Що ви уявляли, слухаючи цей твір? — Який це твір за жанром?

Номер слайду 11

Цікаво знати!

Номер слайду 12

Номер слайду 13

1. Читання тексту учнями ланцюжком 2. Аналіз змісту тексту з елементами вибіркового читання

Номер слайду 14

— Чим славиться Опішня? — Який посуд виготовляють опішнянські майстри? — Що відображено в опішнянському розписі? — Як виконують опішнянський розпис? — Чому вироби опішнянських майстрів охоче розкуповували? — У вигляді яких тварин ліпили посуд? — Де використовували такі вироби? — Яким є призначення куманця? — Чим є зараз фігурний посуд? — Чому не всі майстри його можуть виготовляти?

Номер слайду 15

ПІДСУМОК УРОКУ — З яким текстом ознайомилися на сьогоднішньому уроці? — Що нового дізналися? — Що вас найбільше зацікавило? — Чи виникло у вас бажання відвідати Національний музей-заповідник українського гончарства в Опішному?

Номер слайду 16

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Скласти опис одного з куманців, використовуючи слова з тексту (с. 71–72).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Корж Людмила Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Михайлишина Тетяна Вікторівна
    Матеріали презентації допоможуть учням краще засвоїти тему. Але, хотілося б застосувати інший фон презентації.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Михайлишина Тетяна Вікторівна
    Матеріали презентації допоможуть учням краще засвоїти тему. Але, хотілося б застосувати інший фон презентації.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Літературне читання 4 клас (Чумарна М. І.)
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
7754
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку