Викладання матеріалу в формі тренінгу на уроках основи здоров'я роблять процес навчання цікавим, плідним та необтяжливим. Під час тренінгу створюється неформальне, невимушене спілкування, яке відкриває перед учнями безліч варіантів розвитку та розв'язання проблеми.
Джерело тренінгів – концепції Л. С. Виготського Соціальне оточення дитини є основним джерелом її розвитку Навчання відбувається шляхом наслідування Важливо не те, що дитина вміє робити тут і тепер, а те, що вона сьогодні може виконати за допомогою дорослого або у співпраці з іншими, а завтра - вже самостійно (це і є зоною її найближчого розвитку).
Тренінг – це: Нові підходи: співпраця відкритість активність відповідальність Нові знання: інтенсивне засвоєння уточнення Позитивні цінності, зміна ірраціональних переконань і оновлення психологічних установок Нові уміння і навички: ефективної комунікації самоконтролю роботи в команді прийняття рішень
Основна частина Теоретичний блок: презентації мозкові штурми міні-лекції самонавчання взаємо навчання запитання і відповіді Практичний блок: робота в групах виконання проектів аналіз історій рольові ігри інсценування дискусії і дебати Допоміжні активності: об’єднання в групи енергайзери вправи на релаксацию
Використання історій і метафор на тренінгу Метафори - міфи, притчі, казки, реальні і вигадані історії, анекдоти, приказки, поезії, пісні. Допомагають зрозуміти те, що важко пояснити словами Головна думка легше запам’ятовується, тому що викликає асоціації з особистим досвідом Розслаблюють і створюють позитивну атмосферу Найефективніше використовувати для впливу на рівні цінностей, переконань і морального вибору