Презентація "Творча розминка на уроках літературного читання"

Про матеріал
Цікаві розвивальні дидактині вправи для творчої мовної розминки на уроках літературного читання. Можна використовувати в 3-4класах як на уроках читання, так і на уроках української мови та розвитку мовлення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творча розминкана уроцілітературного читання4 клас. КЗЗСО «Дубищенський ліцей»

Номер слайду 2

Для вчителя4 клас КЗЗСО «Дубищенський ліцей»Розділ: «Фантазуємо, творимо і мріємо»Вибери урок: Урок 1 Урок 2 Урок 3 Урок 4 Урок 5

Номер слайду 3

Завдання 2 Завдання 3 Завдання 4 Завдання 5 Завдання 6 Завдання 1 Завдання 7 Лінь. Що робити?Наче тінь,приросла до менелінь!Я хотів уроки вчити —адже в менестільки справ!А вона шепоче:— Вітю,взяв би краще —та поспав... Суперечок не терплю!Що поробиш?Ліг — та сплю... Вранці … Анатолій Костецький Прочитаємо вірш разом в повільному темпі і продовжіть його. Які почуття і думки виникли у вас при читанні?Прочитайте з інтонацією здивування. Прочитайте зі стверджувальною інтонацією. Прочитайте з інтонацією незадоволення. Прочитайте з веселою інтонацією. Прочитайте з інтонацією захоплення.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 4

Завдання 4 Завдання 3 Завдання 2 Художники. На столі було не пусто: Морква,РіпаІ капуста,І картопля,Й буряки,І салат, і огірки. Захотілося зайчатам. Все оте намалювати. Ну а поки малювали,Потихеньку все жували:…Валентин Кириленко. Завдання 1 Продовжіть вірш. Що відбулося, на вашу думку, далі? Підберіть синоніми до словосполучення “не пусто”. Прочитайте з питальною інтонацією. Прочитайте уривок із вірша виразно. Завдання 5style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 5

Завдання 2 Завдання 3 Завдання 4 Завдання 1 Паперовий кораблик щодня. Перевозить у трюмах знання,Після плавання цей корабель. Повертається в рідний портфель.?Прочитайте загадку повільно и спробуйте її відгадати. Як назвали книгу в загадці? Чи можна назвати по-іншому?Як ви розумієте останню строфу?Прочитайте загадку виразно.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 6

ДВІ КНИЖКИЗійшлися дві книжки: Галі та Оришки,Одна чиста, мов на свято,Друга вся пом'ята…… …. ….. ….. …. Так росте Орися: Щодня щось навчиться. А що буде Галя знати?Можете вгадати?Леся Храплива  Завдання 2 Завдання 3 Завдання 4 Завдання 5 Завдання 6 Завдання 1 Знайдіть в додаткових джерелах інформації цей вірш і порівняйте свої припущення. Про кого розповідається у цьому уривку вірша?Які почуття викликає уривок вірша?Як по-іншому можна назвати вірш?Про що можна написати в пропущеній частині вірша?Прочитайте виразно початок і закінчення вірша.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 7

Головна професія …Учитель, лікар та геолог,Письменник, слюсар чи кресляр —Всі називають головною. Одну професію — школяр!Бо всім відомо, що без школи,Без знань, що мусиш там набуть,Не станеш у житті ніколи. Тим, ким в дитинстві мрієш буть!А. Костецький Завдання 2 Завдання 3 Завдання 1 Доведіть думки автора. Як ви розумієте цей вірш?Прочитайте виразно,виділяючи професії людей.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

pptx
До підручника
Літературне читання 4 клас (Барна М. М., Волошенко О. В., Козак О. П.)
Додано
25 лютого
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку