Презентація " Творчий звіт вчителя початкових класів"

Про матеріал
Готуючись до педради, підготувала творчий звіт для атестації. В роботі розкрито тему" Робота над словниковими словами в початковій школі", традиційні та новітні технології для кращого запам'ятовування словникових слів. Стисло, конкретно , яскраво. Буду рада , якщо комусь знадобиться.
Перегляд файлу

image

imageЯ щоранку заходжу в клас.

На дитячих обличчях – усміх.

Що я варта, діти, без вас?

Ви – натхнення моє, мій успіх.

За плечима спливають роки,

Але й досвід прийшов з літами, Що я варта без вас, малюки?

Я в безмежнім боргу перед вами. Щоб любові вогонь не згас,

Щоб віддати вам серце і душу, Я щоранку заходжу в клас.

Я – учитель, я вчити мушу.

Н.Чубар

Освіта: вища

Спеціальність: педагогіка і методика початкового навчання Педстаж: 35

imageПосада: вчитель початкових класів

Категорія: «Спеціаліст вищої категорії»

Принципи моєї

педагогічної діяльності:

             Принцип віри: вчитель повинен вірити в дітей, їх здібності, талант, дітей треба завжди підтримувати.

             imageПринцип розвитку особистості: головне – це пам’ятати, що кожна дитина індивідуальна, талановита особистість.

             Принцип спрямованості – можливість реалізуватися учням у пізнавальній та інших видах діяльності.

Мета моєї роботи

«Головне – навчити дітей мислити.»

Б. Брехт

image• Зробити навчання цікавим «Щоб дитина була зацікавлена навчанням, їй необхідно багате, різноманітне, приваблююче шкільне життя.»

В. Сухомлинський

• Ставлю мету створити ситуацію успіху для кожної дитини. Мрію про атмосферу доброзичливості на уроці, яка необхідна для продуктивної праці.

Тема над якою я працюю:

«СИСТЕМА ВИВЧЕННЯ СЛОВНИКОВИХ СЛІВ НА УРОКАХ МОВИ, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ

imageКЛАСІВ imageАктуальність проблеми:

—  Підвищення мовленнєвої культури

—  Стійке засвоєння правопису

—  imageРобота з довідковою літературою

—  Свідоме оформлення власної думки дитини

—  Сприяє розвитку творчого мислення

imageВажливою частиною роботи з орфографії в початкових класах є засвоєння слів, вимову і написання яких школярі відповідно до програмових вимог повинні запамʼятати. Це досить об'ємний список, поданий у навчальній програмі по класах. Написання таких слів переважно не можна пояснити правилами сучасного правопису, оскільки воно склалося історично. Відповідні вправи і завдання мають бути різноманітними, у змісті і меті яких

слід звернути увагу передусім на лексичне значення слова.

Якщо учень бачить слово вперше, не знає, що воно означає, не вміє його правильно вимовляти, то й на письмі він не зможе передати його правильно. Тому в основі роботи над правописом таких слів, крім традиційних вправ, належне місце повинні посісти творчі вправи, які б активізували роботу учнів на уроці. Відповідно до психологічної їх природи традиційних написань основою засвоєння правопису словникових слів є запам'ятовування, отже, в роботі над ними необхідно розвивати в учнів усі види пам'яті: слухову, зорову, емоційну. Водночас актуальною залишається дидактична проблема, як зробити цей процес цікавим і пізнавальним.

image
Застосовую традиційні методи

image

Інтерактивні методи навчання:

imageТехнологія ейдетики

imageЗначення деяких слів пояснюю, застосовуючи технологію ейдетики. Ейдетика – наука, яка вчить запамʼятовувати інформацію через світ образів. Учні завдяки своїй яскравій дитячій уяві можуть швидко і надовго запам’ятовувати потрібну інформацію. А головне – навчання, яке ґрунтується на грі та фантазії, зовсім не обтяжує учня, навпаки – переключає його на діяльність іншої півкулі головного мозку, а отже дитина відпочиває. До того ж, застосовуючи методи ейдетики, підключаються інші відчуття: слухові, рухові, нюхові і навіть смакові! Таким чином, відбувається розвиток усіх видів пам’яті і, як наслідок, ефективність навчання покращується.

image


Хмари слів- новий інструмент вчителя нової української

image


image

image

image


Куб блума

image

image


image


Види диктантів

Ніколи не зупинятись на досягнутому

 

Ділитись з дітьми своїм досвідом

Займатися самоосвітою. Вчити і вчитись самій

 

Намагатись бути прикладом для дітей у всьому

 

image

image

image

image

pdf
Додав(-ла)
Чубар Наталя
Додано
27 березня 2023
Переглядів
445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку