Презентація :Використання мнемотехнічних технологій при формуванні комунікативних компетенцій учнів початкової школи

Про матеріал
До уваги представлена презентація з досвіду роботи, в якій обгрунтовано основні теоретичні засади використання мнемотехнічних технологій та власне наведено приклади деяких технологій
Зміст слайдів
Номер слайду 1

З досвіду роботивчителя іноземної мови. Реви. ВікторіїВасилівни

Номер слайду 2

Good teachers teach great teachers inspire. Моє педагогічне кредо

Номер слайду 3

«Використання мнемотехнічних технологій при формуванні комунікативної компетенції учнів початкової школи»

Номер слайду 4

Мнемотехніка - це з гр “мистецтво запамятовування”система методів та прийомів, що допомагають ефективно запамятовувати, зберігати та відтворювати інформацію Мнемотехніка допомагає розвивати:- асоціативне мислення- зорову та слухову пам’ять - зорову та слухову увагу- уяву-мовлення учнів-моторику рук

Номер слайду 5

Джерела мнемотехніки. Цицерон. Джордано Бруно. Аристотель. Олександр Македонський. Юлій Цезар. Наполеон Бонапарт

Номер слайду 6

Секрет мнемотехніки“Секрет”дуже простий, асоціація, тобто зв’язок кількох образів. Бігати в джинсах я дуже люблю , колір неба , колір blue

Номер слайду 7

Завдання вчителя. Активізувати ліву та праву півкулю мозку, тобто поєднати засвоєний матеріал з творчістю: Аналіз. Синтез. АсоціаціїОбрази. Теорія. Колір. Звук

Номер слайду 8

Ми запамятовуємо те, що читаємо (10%),чуємо (20%), бачимо (30%), бачимо та чуємо(70%), робимо самі (90%), тобто матеріал засвоюється ефективніше, коли задіяно більше відчуттів

Номер слайду 9

Пам’ять П. Ліндсей та Д. Норман поділяють пам’ять на на короткочасну та довготривалу Забування пов’язане з невмінням згадати і саме тоді приходить на допомогу мнемотехніка, яка дозволяє перенести образи у довготривалу пам’ять

Номер слайду 10

За допомогою мнемотехнічних прийомів співпраця розуму та відчуттів завжди використовується результативно. Різноманітність. Зміна діяльностіЕмоційний підйом. Яскрава асоціативність. Доступність та простота

Номер слайду 11

Використання мнемотехнічних прийомів дозволяє вирішити такі завдання:розвиток пізнавальних здібностейрозвиток монологічного та діалогічного мовлення виховання естетичних відчуттівзавдання на розвиток психічних процесів

Номер слайду 12

Основні мнемотехнічні прийомискладання штучних асоціацій(вінні- wind)закріплення в пам’яті (метод повторення)( I have a cat, it is red)природні асоціаціїобрази як інструмент для запам’ятовуванняопорніасоціативно-комбіновані

Номер слайду 13

візуалізаціястворення учнем власних малюнків або схем (опора на зорову пам’ять асоціативний образ. Літера іЯкщо боляче тобі, то знай, завжди кричиш ти букву і

Номер слайду 14

повтореннязакріплення в пам’ятіchants(I can see a cat……………)secret phrase(I have got a cat it is red)Мета: не запам’ятати, а закріпити лексичну одиницю. Умова: повторення від 4 до 14 разів music chain

Номер слайду 15

вивчення вірша за допомогою образівкодування слів малюнками й постійне наповнення вірша новим і новим контентомкодування вірша мімічними жестами або рухами (фізкультхвилинки, випереджальні вправи)

Номер слайду 16

мнемокодиштучні асоціації (вінні wind)римівки

Номер слайду 17

“Три кити “ пам’яті

Номер слайду 18

Результат:тема «Кольори» з використанням мнемотехнічних прийомів(римівки,пісня, малюнок, кольоровий диктант,чант, асоціатвні схеми)тема “Іграшки” без викоритання основних мнемотехнічних прийомів90%60%

Номер слайду 19

pptx
Додав(-ла)
Рева Вікторія
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 2 клас (Ростоцька М. Є., Карпюк О. Д.)
Додано
28 листопада 2020
Переглядів
462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку