Мета уроку. Навчальна: продовжити формування в учнів загального уявлення про літосферу, внутрішню будову Землі та її складові; сформувати поняття «літосфера», «мантія», «ядро», «земна кора». Розвивальна: продовжити розвивати просторове уявлення учнів, уміння працювати з картами атласу та схемами підручника, порівнювати, аналізувати, робити висновки . Виховна: сприяти формуванню пізнавального інтересу до вивчення природи Землі, раціонального використання її надр.
Завдання уроку: Розвивати пізнавальний інтерес учнів до вивчення внутрішньої будови Землі та її складових. Навчити встановлювати зв'язки в системі географічних знань, формувати ключові компетенції: вміння вчитися, громадську, підприємницьку, здоров'язбережувальну, інформаційну. Залучати учнів до практичної діяльності щодо застосування отриманих географічних знань і вмінь в повсякденному житті.
учні називають внутрішні шари Землі, склад материкової та океанічної кори, суттєві ознаки понять «літосфера», «земна кора», «мантія», «ядро», «астеносфера»;порівнюють склад та властивості материкової та океанічної кори, роблять висновки;вчаться застосовувати отримані знання в повсякденному житті; висловлюють судження щодо необхідності подальшого вивчення надр Землі та дбайливого до них ставлення. Очікувані результати: