Презентація є доповненням до конспекту уроку "Євразія – найбільший материк. Фізико-географічне положення материка. Історія відкриття і дослідження окремих регіонів материка".
Завдання уроку: Ознайомитися із загальними відомостями про материк; Поглиблювати й систематизувати знання про історію відкриттів та дослідження окремих регіонів материка, видатних дослідників та мандрівників; Вдосконалювати практичні вміння та навички характеристики географічного положення материка та історії досліджень; Розвивати вміння працювати з додатковою літературою, картою.
План характеристики географічного положення материка Розташування материка щодо екватора, Гринвіцького меридіана, півкулі й географічні пояси, в яких лежить материк. Крайні точки материка, протяжність із півночі на південь, із заходу на схід; Океани та моря, морські течії, що омивають материк. Інші найближчі материки й шляхи сполучення з ними. Берегова лінія, найбільші півострови, острови, затоки.
У 1856-1859 рр. здійснив подорож на Тянь-Шань, зібрав колекції 1700 видів рослин, зразки 300 видів гірських порід, відкрив сучасне гірське зледеніння. У 1870-1885 рр. здолав більше 33 тис. км. Важкодоступними районами Центральної Азії. Центральну Азію. Досліджував верхівя річок Хуанхе та Янцзи, північні райони Тібету.
У 1633-1650 рр. досліджував долини річок Лена, Колима, Індигірка, відкрив протоку між Азією і Європою. Очолював Камчатську(1725-1730рр.) та Велику Північну експедицію(1733-1741рр.). Були нанесені на карту Курильські острови, острів Сахалін, азіатські береги Північного Льодовитого океану