Презентація "Я роблю це так!"

Про матеріал

Навчальний матеріал легше засвоюється і найдовше зберігається в пам'яті в тому випадку, коли учень не пасивно сприймає те, що говорить учитель, а активно діє під час вивчення матеріалу.

Вашій увазі пропоную прийоми навчання, які допомагають зацікавити учнів у вивчені літератури, залучити їх до активної співпраці.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер – клас «Я роблю це так»Добрий день, шановні друзі!Вас вітаю щиро я. Отож сьогодні буде в нас. Незвичайний “майстер-клас”.

Номер слайду 2

Учень, який вчиться без бажання, - це птах без крил1. Завдання педагогічної діяльності:2. Навчальний матеріал легше засвоюється і найдовше зберігається в пам’яті в тому випадку: 3. Компаративна методика навчання допомагає: викликати інтерес учнів до навчання активізувати їх розумову діяльністьколи учень не пасивно сприймає те, що говорить учительактивно діє під час вивчення матеріалу зацікавити учнів у вивчені літературизалучити їх до активної співпраці

Номер слайду 3

Я не можу навчити всіх і всього, але можу вплинути на мислення учнів. Сократ. Слово «маєвтика» з грецької мови перекладається як «повивальне мистецтво». Метод маєвтики ефективно поєднується з методом компаративного аналізу. За допомогою поєднання цих методів ми можемо так організувати навчальний процес, щоб учні на уроках світової літератури самостійно:аналізували прочитаний твір шукаливідповіді на проблемні питаннякритичномислили1.2.3.

Номер слайду 4

Основні ціліНавчити вчитися. Навчити мислити. Навчити застосовувати здобуті знання в житті

Номер слайду 5

Компаративний аналіз програмних творів світової та української літератури

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Усіма можливими засобами потрібно запалювати в дітях гаряче прагнення до знань і навчання. Я. А. Коменський

Номер слайду 12

Прийом «Шести капелюхів»Прийом капелюхів - це така цікава вправа,Бо разом вони чудова гама. Кожен раз коли його ти одягаєш,В світ прекрасного ти поринаєш. Фрагмент уроку у 10 класі

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Вправа 1 Завдання : За поданим планом характеристики літературного персонажа виписати з тексту творів цитати(представити персонаж за кольром капелюха) План 1. Вік. 2. Портрет, одяг. 3. Помешкання. 4. Ставлення до родичів. 5. Ставлення до людей. 6. Філософія життя. 7. Жага наживи. 8. Позитивні риси. 9. Кінцевий результат.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Вправа 2 Заповнити Діаграму Вена. Завдання: Визначити спільне і відмінне в образах Гобсека і Хазяїна? Гобсек Пузир

Номер слайду 17

Вправа 3 Асоціативна схема до слова «гроші»Заповнити схему:поставити в порядку відношення людини до грошей?Мрія, насолода, пристрасть, ідол.1234

Номер слайду 18

Проблемне питання: Що для вас означає щастя?

Номер слайду 19

Дякую за увагу!А я просто живу. Молюся книгам, квітам,Трудом посильним примножую свій день,Тривожно вдивляюсь в очі дітямІ з серцем відкритим іду до людей…

pptx
Додано
10 листопада 2021
Переглядів
1147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку