Презентація "Як шукати відповіді на запитання"

Про матеріал
в презентації розглянуто методи дослідження природи . особливе місце - дослідницькому методу . учні отримують "підказки" , якими рисами характеру повинен володіти дослідник .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЯК ШУКАТИ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ методи пізнання природи і їх особливості

Номер слайду 2

ЩО ТАКЕ ЗНАННЯ І ДЛЯ ЧОГО ВОНИ ПОТРІБНІ ? це відомості, набуті в процесі навчання або дослідження, про все, що нас оточує. без уже набутих знань люди б не мріяли про нові відкриття й нові можливості. Бо знання — це завжди крок у майбутнє! ДЕРЕВО ЗНАНЬ

Номер слайду 3

ШЛЯХИ НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ ОТРИМАННЯ Й НАКОПИЧЕННЯ СУСПІЛЬСТВОМ ЗНАНЬ ПРО СВІТ ТА САМУ ЛЮДИНУ. СИСТЕМА ПІЗНАННЯ СВІТУПРИПУЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ І ЕКСПЕРИМЕНТІВТЕОРІЇІДЕЇФАКТИ

Номер слайду 4

ХТО ТАКИЙ ДОСЛІДНИК ?ДОСЛІ́ДНИК, ДОСЛІ́ДНИЦЯ людина, яка веде дослідження, займається науковими дослідженнями, вивченням, спостереженням, аналізом чого-небудь, сприяє отриманню нових знань. Дослідник займається дослідженням, пошуком знань, використовуючи будь-який систематичний метод, з метою встановлення фактів.

Номер слайду 5

ЯКОСТІ СПРАВЖНЬОГО ДОСЛІДНИКАСМІЛИВІСТЬ СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬВИТРИВАЛІСТЬ ЛІНЬУПЕВНЕНІСТЬ В СОБІЖАДІБНІСТЬ

Номер слайду 6

ЯКОСТІ СПРАВЖНЬОГО ДОСЛІДНИКАГОТОВНІСТЬ ДО ЗМІНІНІЦІАТИВНІСТЬУПЕРТІСТЬВМІННЯ ПЛАНУВАТИЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ У РЕЗУЛЬТАТІДОПИТЛИВІСТЬ

Номер слайду 7

ЯКОСТІ СПРАВЖНЬОГО ДОСЛІДНИКАОЩАДЛИВІСТЬ ПУНКТУАЛЬНІСТЬПОЧУТТЯ НОВИЗНИМАЛОРУХОМИЙ СПОСІБ ЖИТТЯАКТИВНІСТЬ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Номер слайду 8

ЯК НАРОДЖУЄТЬСЯ НАУКОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯНАТХЕННЯ ІДЕЯЗАПИТАННЯ ВІДПОВІДІВІДПОВІДІ

Номер слайду 9

ЕТАПИ НАУКОВОГО ПІЗНАННЯФОРМУВАННЯ НАУКОВОЇ ІДЕЇВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ І СУДЖКЕНЬВИСУНЕННЯ ГІПОТЕЗОТРИМАННЯ ДАНИХУЗАГАЛЬНЕННЯ ФАКТІВДОКАЗ ПРАВИЛЬНОСТІ ГІПОТЕЗ І СУДЖЕНЬ

Номер слайду 10

Вивчай явище, досліджуй його, описуй, спостерігай. Запитуй: чому все відбувається саме так. Висловлюй гіпотезу (здогад), чому все відбувається саме так Плануй і виконуй досліди, щоб перевірити, чи правильна твоя гіпотеза. Роби висновок про те, чи підтвердилася гіпотеза. Якщо ні, – висловлюй іншу і починай усе спочатку. ЩО ТАКЕ ДОСЛІДНИЦЬКИЙ МЕТОД ? ( кроки дослідника)

Номер слайду 11

СПОСТЕРІГАЙЗАДАЙ ПИТАННЯСФОРМУЛЮЙ ГІПОТЕЗУПЕРЕВІР ГІПОТЕЗУГІПОТЕЗА ПІДТВЕРДИЛАСЬЗРОБИ ВИСНОВКИГІПОТЕЗА НЕ ПІДТВЕРДИЛАСЬЩО ТАКЕ ДОСЛІДНИЦЬКИЙ МЕТОД ? ( кроки дослідника)

Номер слайду 12

ЯК ПЕРЕВІРИТИ ГІПОТЕЗУ ?МЕТОДИ ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ СПОСТЕРЕЖЕННЯспосіб вивчення тіл і явищ природи за допомогою органів чуття : зору , слуху , нюху , дотику , смаку. ЕКСПЕРИМЕНТдослідження явища за спеціально обраних або створених умов в лабораторії ВИМІРЮВАННЯспосіб дослідження , внаслідок якого , використовуючи вимірювальне обладнання , отримують чітко визначені показники. МОДЕЛЮВАННЯстворення моделей , які за властивостями , описом відтворюють обєкт , що досліджується

Номер слайду 13

МЕТОД СПОСТЕРЕЖЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИКА: Має мету і чіткий план ; можна застосовувати в лабораторних і польових умовахтривалі спостереження людей за Сонцем і Місяцем спостереження за рослинами і тваринами , їх поведінкою спостереження за зоряним небоморієнтування за сторонами горизонтустворений календар передбачення погоди ГОЛОВНІ УМОВИ :попередньо обрати обєкт спостереженнявизначити метупоставити завдання

Номер слайду 14

МЕТОД ЕКСПЕРИМЕНТУ ЧОМУ І ЯК ВІДБУВАЮТЬСЯ ПЕВНІ ЯВИЩА;ЯКІ УМОВИ ПЕРЕБІГУ ЦИХ ЯВИЩ ;ЯК УМОВИ ЗМІНЮЮТЬ ТАКІ ЯВИЩА ВЧЕНІ проводять досліди в спеціальних приміщеннях – лабораторіях моделюють явищапоєднує методи спостереження і вимірювання. ВЧЕНІ МОЖУТЬ ВПЛИВАТИ НА ХІД ДОСЛІДІВтехніка безпеки

Номер слайду 15

ЯВИЩЕ ВИВЧИТИ НЕМОЖЛИВОБУДЕМО СТВОРЮВАТИ МОДЕЛЬ МОДЕЛЮВАННЯ це метод пізнання , що грунтується на заміні оригіналу іншим , схожим на нього ( моделлю )Є КОМПЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ

Номер слайду 16

МОДЕЛІ ПРИРОДНИХ ЯВИЩ , ТІЛ ВУЛКАНУПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯКРУГООБІГУ ВОДИ В ПРИРОДІ

Номер слайду 17

МОДЕЛІ ПРИРОДНИХ ЯВИЩ , ТІЛ КВІТКИРОСЛИННОЇ КЛІТИНИсерця людини

Номер слайду 18

МОДЕЛІ ПРИРОДНИХ ЯВИЩ , ТІЛ МОЛЕКУЛА ВОДИ ВНУТРІШНЯ БУДОВА ЗЕМЛІОКО ЛЮДИНИ

Номер слайду 19

МЕТОДИ ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ спостереженняпорівняннявимірюванняописовий дослідницькийекспериментаналізмоделювання. УЗАГАЛЬНЮЄМО

Номер слайду 20

ПРАЦЮЄМО НАД СОБОЮ !!!

Номер слайду 21

Д / З : § 3 підручника

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Калантай Надія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Плодієнко Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Титова Наталья
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Дрозд Катерина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Півошенко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Півошенко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Островська Галина Омелянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Козяр Ірина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Ярандіна Тетяна Петрівна
    Дякую за презентацію і що безкорисно ділитесь досвідом. Творчих успіхів.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
pptx
Додано
8 вересня 2022
Переглядів
5144
Оцінка розробки
5.0 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку