Презентація з англійської мови на тему “ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ. НОВИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ.”

Про матеріал
Презентація з англійської мови на тему “Інтерактивне навчання. Новий підхід до організації навчальної діяльностіІ, розвитку творчого потенціалу та становлення творчої особистості.”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ. НОВИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ.

Номер слайду 2

Петриняк О. Д.

Номер слайду 3

Шляхи підвищення ефективності уроку. Петриняк О. Д.

Номер слайду 4

Інтерактивне навчання - спеціальна форма організації навчальної діяльностіІНТЕРАКТИВНИЙвзаємноразомвкупіспільнорухливийдіяльнийжвавийенергійний{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}навчальний процес відбуваєть-ся за умови постійної, активної взаємодії усіх учасників. Суть ІН створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Мета ІНПетриняк О. Д.

Номер слайду 5

ПРИНЦИПИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯАКТИВНОСТІРІВНОСТІ ПОЗИЦІЙВІДКРИТОГО ЗВОРОТНЬОГО ЗВ’ЯЗКУДОВІРИ В СПІЛКУВАННІЕКСПЕРИМЕНТУВАННЯУСПІШНОСТІПетриняк О. Д.

Номер слайду 6

Класифікація інтерактивних технологій. Петриняк О. Д.

Номер слайду 7

Інтерактивні технології навчанняце – активна взаємодія усіх учнів, навчання у співпраці, взаємонавчання, де і учень, і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб'єктами навчання. Інтерактивні технології кооперативного навчання Інтерактивні технології колективно-групового навч. Технології ситуативного моделювання Технології опрацювання дискусійних питань робота в парахротаційні трійки. Карусельробота в малих групах"Мікрофон“"Мозковий штурм“"Ажурна пилка“"Дерево рішень“"Навчаючи - учусь"імітаційна гра“судовий процес”"громадські слухання""рольова гра" Метод ПРЕС/ PRESЗайми позицію. Ток- шоу Петриняк О. Д.

Номер слайду 8

Інтерактивні вправи сприяють підвищенню в учнів мотивації вивчення іноземної мови, дозволяють враховувати інтереси учнів, їх нахили, вікові особливості, моделюють ситуації реального спілкування. Петриняк О. Д.

Номер слайду 9

Учні вчаться. Петриняк О. Д.

Номер слайду 10

Інтерактивні форми роботи. Петриняк О. Д.

Номер слайду 11

Результати інтерактивного навчання Петриняк О. Д.

Номер слайду 12

Петриняк О. Д.

Номер слайду 13

Асоціації Петриняк О. Д.

Номер слайду 14

Петриняк О. Д.

Номер слайду 15

Петриняк О. Д.

Номер слайду 16

Петриняк О. Д.

Номер слайду 17

Петриняк О. Д.

Номер слайду 18

Висновки Інтерактивні технології можна застосовувати на різних етапах уроку. ІН сприяє ефективності та якості навчального процесу. На інтерактивних уроках учні мають змогу: розширити свої пізнавальні можливості; засвоювати велику кількість матеріалу за короткий проміжок часу; взаємодіяти з учителем як равноправним учасником ситуації; працювати у команді; висловлювати власну думку; створювати «ситуації успіху»Петриняк О. Д.

Номер слайду 19

Інтерактивне навчання – технології успіху. Петриняк О. Д.

pptx
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку